Bij deze wil ik me graag even voorstellen, ik volg al een tijdje dit gezellige forum

Ben momenteel in het trotse bezit van een T5 LWB 4 motion. kleur zwart, ik geloof dat het officeel black magic heet, maar het is in ieder geval metallic zwart, vind ik persoonlijk heel mooi (als hij net gewassen is

Alle lettertjes achter zijn rood, en hij is gechiped, was ook al toen ik hem kocht, heeft nu volgens de geleerden 211 pk en rond de 500 nm, weet niet of dit klopt want ik heb hem nog niet op een rollerbank gehad, wil ik trouwens nog wel een keertje doen.

Ik geloof dat hij gechiped is bij DGS. Verder vind ik die 5 cilinder roffel echt heerlijk, en dat is voor mij een reden om niet over te stappen op de gefacelifte T5. (plus de benodigde munten berg) Al is er geloof ik nog 1 rood lettertje over. DSG zo ik wel heel mooi vinden.
Ik heb als naam Harry4motion gekozen, beetje afgekeken van Donald4Motion, ik hoop dat je het niet erg vind

Ik probeer nog een paar foto's te plaatsen, daar staat hij zich groot te houden tussen de Porsches, en dat doet hij goed!
P.S. Als je geen foto's ziet zijn tips over het plaatsen van foto's welkom

Vriendelijke groet Harry