Bijnaaaaaaaaaaaa...Donald4Motion schreef:Heb je h'm eindelijk voor de deur staan?!Rick schreef:Ik heb precies het zelfde als Pietertje. Ik dank de Volkswagen god dat ik nog een mooie T-edition onder mijn kont heb!

Bijnaaaaaaaaaaaa...Donald4Motion schreef:Heb je h'm eindelijk voor de deur staan?!Rick schreef:Ik heb precies het zelfde als Pietertje. Ik dank de Volkswagen god dat ik nog een mooie T-edition onder mijn kont heb!
wat voor uitvoering? en wel gelijk piccie's plaatsen he'borg schreef:Ik heb de nieuwe alvast besteld, binnen een 2 tal weken is hij er![]()
De gewone versie met grote laadruimte 102 pk in het zwart, overigens we leuk uitgerustDonald4Motion schreef:wat voor uitvoering? en wel gelijk piccie's plaatsen he'borg schreef:Ik heb de nieuwe alvast besteld, binnen een 2 tal weken is hij er![]()
meer heb ik helemaal niet nodig dus zie er het nut niet van inharry t5 191 schreef:102 pk is dan misschien wel een nieuwe maar niet DE nieuwe!![]()
![]()
![]()
Jawel Harry, de 102pk is een 2 liter moter die in DE nieuwe zit.....harry t5 191 schreef:102 pk is dan misschien wel een nieuwe maar niet DE nieuwe!![]()
![]()
![]()
Ik ben geen Fan van de T5,5 maar dat je geen DSG hebt genomenWheel schreef:In Februari komt onze nieuwe T-5 , vindt hetzelf een verbetering heb de T-Edition geanuleerd die we hadden besteld . Nieuwe Bus alles erop alleen geen DSG bak , die wilde ik perse niet![]()
Gr Aad
Zuinig loop geen een wagen van mij , dus had geen betekenis , heb eenHarry4motion schreef:Ja DSG is wel mooi.
Je moet zelf wel heel goed schakelen wil je dit evenaren.
Heb een keer een Golf GTI met DSG bak geleend, ding was ook nog gechiped bij ABT.
Deze liep echt als een kogel. ALs je bijvoorbeeld 100 rijdt op de snelweg in zijn 6 en je geeft gas, dan schakelt hij heeeeeeeel snel terug in een keer in de juiste versnelling en gaat dan als een kogel.
Als je dit zelf moet doen ben je nog aan het denken of je hem beter in zijn 2 of 3 kunt zetten, DSG is dan al weg, en die haal je niet meer in hoor