Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
kurt stelt zich eventjes voor
- kurt&oxana
kurt stelt zich eventjes voor
hallo iedereen , ik ben Kurt en sinds een paar maanden in het bezit van een T4 multivan van 96 , bijna 300.000 km op de klok maar ziet er verdomd goed uit en met kompleet ingevuld onderhoudsboekje , na 1 maand alu velgen gestoken ,maar er volgt nog , naargelang mijn budget natuurlijk 

Laatst gewijzigd door kurt&oxana op 29 dec 2009, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
T4 Multivan 2.5 TDI
- Donald4Motion
Re: kurt stelt zich eventjes voor
Welkom op 

- zuipschuit
Kurt
Wat heb je betaald voor je Al-velgen? En waar heb je die gehaald? Ik ben min of meer een marktstudie aan het doen om de mijnen er ook van te voorzien.
Greetz
Wat heb je betaald voor je Al-velgen? En waar heb je die gehaald? Ik ben min of meer een marktstudie aan het doen om de mijnen er ook van te voorzien.
Greetz
- kurt&oxana
460 € alles in , nieuwe velgen origineel vw ( BBS) , dus gene rommel , en nieuwe banden 225/45/17 , merk roadstone , goedkoop merk , maar voelen wel goed op droog en nat wegdek ( let wel op ,zijn geen lichte vrachtbanden , type C dus , wel laadindex 94 ,voor mij is het genoeg ,wordt toch niet overdreven in geladen , en voor de keuring leg ik de originele velgen wel op )
hier heb je alvast de link van de verkoper , heeft er normaal nog een set liggen
http://www.kapaza.be/Auto_onderdelen/Ba ... t_enz.html" onclick="window.open(this.href);return false;
hier heb je alvast de link van de verkoper , heeft er normaal nog een set liggen
http://www.kapaza.be/Auto_onderdelen/Ba ... t_enz.html" onclick="window.open(this.href);return false;
T4 Multivan 2.5 TDI