Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

lindert stelt zich voor

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
lindert
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 dec 2009, 17:27
Locatie: Tussen Gent en Brussel

lindert stelt zich voor

Bericht door lindert »

Hallo weetjewellers,

Ik ben Lindert uit Aalst, België. Sinds een jaar rijd ik met een T4 2.4 aab uit 1996. Hij is geschilderd is het lelijkste groen dat er bestaat en zijn vorige eigenaars hebben er lelijk mee huisgehouden; een flinke 'parkeergarage-deuk' in het dak en een stevige 'te-korte-bocht-deuk' in de schuifdeur. Ik heb hem gelukkig niet gekocht voor zijn looks. Ik had gewoon een goedkope, degelijke camionette nodig voor de verbouwingswerken aan ons woonschip. In dat laatste jaar heb ik hem weten te appreciëren. Hij trekt voor geen meter op maar hij laadt veel en rijdt plezant en zuinig (voor een 2.4). Ik rijd er zelfs liever mee dan met mijn vorige (bedrijfs)wagen, een Citroën Jumpy 2.0 hdi. Ook al is hij 10 jaar ouder en moet hij het zonder turbo stellen.

Overlaatst echter wou hij niet meer starten. Het ging al een tijdje moeilijker maar met deze koude was het gedaan. Niets meer. De hele accu leeggestart. Zo ben ik op weetjewel terechtgekomen. Supersite. Tien op tien voor de oprichters en de forumgasten. Mensen die door iets gepassioneerd zijn, is dat niet mooi om te zien? Ik heb uuuuuren op het forum zitten lezen...en ook gevonden. Mijn gloeibougies moesten het probleem wel zijn. Ik heb de tips gevolgd en inderdaad!... drie van de vijf kapot. Vijf nieuwe erin en hij startte terug als een fluitje van een cent. Niet choken of niks! Ik had de smaak te pakken. Meteen maar een onderhoud gedaan ook. Filters, olie...het was hoognodig. Dat lastige olielekje bleek bij nader inzien de oliefilter te zijn die er los ophing. Dus dat is ook weer opgelost. En zie nu, het is blijkbaar de hoogste tijd voor de distributiewissel (190.000km!!). Weer uuuuuuren het forum uitgepluisd. En op het laatste moment teruggekrabbeld. Dit lijkt mij niets voor amateurs. Hup naar de garage met die bak. Ik heb hem sinds vanmiddag terug en ik zit met een probleem. Maar dat gooi ik straks wel in de groep op het forum.
'Koop een boot en werk je dood. Koop een T4 en je belandt hier.'
ardesch 879
Berichten: 1164
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:18
Locatie: ommen

Re: lindert stelt zich voor

Bericht door ardesch 879 »

:wjw
Groetjes Driekus Ardesch
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: lindert stelt zich voor

Bericht door Donald4Motion »

LinderT, WeLkOm Op :wjw
Gebruikersavatar
harry t5 191
Berichten: 3074
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:08
Locatie: Zeijen

Re: lindert stelt zich voor

Bericht door harry t5 191 »

:wjw hier Lindert! :zwaai
Mooi dat je de problemen op hebt kunnen lossen door hier te lezen! :jumpklap
Wat ga je nu in de groep gooien?

:wjw :T54LIFE :toppie
groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
wiem
Berichten: 41
Lid geworden op: 07 okt 2009, 12:58

Re: lindert stelt zich voor

Bericht door wiem »

mooi, dan kijk ik uit naar een gedeukte T4 in een lelijk groen :-)
ben namelijk uit de buurt haha :ikrij
lindert
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 dec 2009, 17:27
Locatie: Tussen Gent en Brussel

Re: lindert stelt zich voor

Bericht door lindert »

Bedankt voor de wel.com's

Harry, het probleem ligt in de groep. Hopelijk raapt iemand het op.

Wiem, stel je het vieselijkste vuigste groen voor waar je met je verstand bijkan. Laat dat nu een tiental jaar verschijnen in zon, weer en wind. Lardeer dat met lijmresten van afgerukte plakletters waar je nog net een Duitse loodgieter kan uit op maken. Klop er een paar blutsen in. Drapeer dat over een leuk T4 busje. Zet een headbangende amateur-bouwvakker achter het stuur. That's it. Who needs pictures when you've got imagination??

Sorry hoor jongens, ik weet dat mijn slee beter verdient. Maar als de verbouwingen achter de rug zijn (en er liggen nog wat eenzame €'s onder de matras) ga ik er werk van maken...

L
'Koop een boot en werk je dood. Koop een T4 en je belandt hier.'
Plaats reactie