En dat er verliezen optreden in de bedrading, is te beperken door de juiste dikte van draad toe te passen. Je wilt tenslotte niet je bus in rook op zien gaan, omdat de bedrading te dun was.

Gerard
ik kom hier al Jaren Jan, ergens na 2002 dat is het jaar dat ik helemaal gek werdt van die T4 heb ik de site ooit eens perongeluk gevonden.jan2009 schreef:Hallo Cobes,
Wat ben je forumverleggend bezig![]()
Al voorgesteld hier? , is een goed gebruik
ik mag hopen 100A, 100 watt is niet zo veel (8,5 Ampere)Harry 341 schreef:Heb antwoord gehad van Sincera uit Vianen,de Battconnect 80 kost 40 euro maar er zijn er nog 3.
Type BS 100 is de nieuwe en daar zijn er nog zat van op voorraad,kost 56 euro.Vanaf 5 stuks franco huis.Is geschikt voor 12/24 volt en cap. is 100wat
grtz.Harry
Harry 341 schreef:Heb antwoord gehad van Sincera uit Vianen,de Battconnect 80 kost 40 euro maar er zijn er nog 3.
Type BS 100 is de nieuwe en daar zijn er nog zat van op voorraad,kost 56 euro.Vanaf 5 stuks franco huis.Is geschikt voor 12/24 volt en cap. is 100A
grtz.Harry
jan2009 schreef:In het eerste bericht staat deze
http://www.techneo.nl/fileupload/BattConnect.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;