Als camperbouw leek heb ik natuurlijk veel gelezen en ideeën opgedaan maar ook nog (praktische) vragen. Ons doel is om met weinig geld en veel creativiteit een camper te bouwen. We willen er eigeleijk alleen in slapen en onze boards in kwijt kunnen, het keukentje zullen we weinig gebruiken omdat we echte buitenmensen zijn.
Maar goed beginnen bij het begin, van het weekend is de dubbele cabine er uit gegaan en vanochtend naar het grofvuil. De vorige eigenaar had een kans gegrepen om de dubbele cabine er flink in te lijmen. bankje is er wel uitgegaan en daar hoop ik nog een mooie tuinbank van te maken. Gelukkig heeft bij wel een erg mooi houten vloertje er in gelegd en met een beetje schuurwerk is deze weer bruikbaar.

We willen nu gaan beginnen met het isoleren van de vloer. nou heb ik aardig wat ideeen (onderhand aan het verslag van peter). Aan het slopen hebben we een aantal mooie stukken hout overgehouden, deze zijn 18 mm dik. Ik zat te denken om hier balken van te zagen en om elke 50cm een balk vast te zatten aan de bodem en daartussen de isolatie. Hierdoor kan ik de vloer die ik heb er boven opleggen en goed vastzetten. Hierdoor heb ik denk later meerpunten waar ik spullen op kan bevestigen. Is dit een redelijk plan? en zo ja hoe zet ik die balken vast? ik er aan te denken om te lijmen.
als laatste, de vorige eigenaar heeft met schroeven de vloer vastgezet in het metaal. Hierdoor zitten er gaatjes en roestplekken op de bodemplaat. Hoe kan ik deze roestplekken behandelen en de gaatjes vullen? Of is het niet nodig?

Groetjes Erik en Ingrid