Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Glas(look)panelen en folie plakken
- jacob scholten nr75
Re: Glas(look)panelen en folie plakken
Hallo , ik moet toegeven , je hebt het wel netjes gedaan .
Geen blaasjes of strepen zoals je zo vaak ziet.
Mooi gedaan.
Succes verder met de ramen.
Geen blaasjes of strepen zoals je zo vaak ziet.
Mooi gedaan.
Succes verder met de ramen.
Ben wel heel benieuwd naar het resultaat met de glaspanelen!
Mag ik vragen wat die hebben gekost??

Glas-panelen voor het achterste gedeelte van de bus, slechts 90,- euro?PietPaaltjes schreef:Panelen rond de 90 euro, beetje folie 10 euro, panelen plakken 50 euro, dus de glaspanelen hebben me ongeveer 150 euro all in gekost.Rick schreef:Ben wel heel benieuwd naar het resultaat met de glaspanelen!
voor een goeie 270 waren de mijne gedaan door autoglas of zoiets, een niet overdreven prijs en wel perfect gedaan.
't is niet goedkoop maar zooo duur vond ik dat ook weer niet.
rondvragen loont zich (soms)
't is niet goedkoop maar zooo duur vond ik dat ook weer niet.
rondvragen loont zich (soms)

Net even gebeld naar van Beynum in Gouda. Die kunnen ze leveren voor 430,- euro EXPietPaaltjes schreef:Hoeveel dacht je dan?

Dus vertel me alsjeblieft hoe je dat hebt gedaan...
Toch maar richting Lopik,Rick????Rick schreef:Net even gebeld naar van Beynum in Gouda. Die kunnen ze leveren voor 430,- euro EXPietPaaltjes schreef:Hoeveel dacht je dan?![]()

Glaspanelen die je op stalen gesloten delen gaat lijmen zou ik toch maar zwart laten spuiten van de achterkant , als er later luchtbelletjes in de folie komen kun je er nooit meer aan ,
er moet ook met lijmen aan de onderkant een opening in de lijmrand gelaten worden , want er ontsaat altijd condens tussen het staal en glas dat moet er uit kunnen,
ook kan er zich in de zomer druk opbouwen , door de zon wordt de lucht verwarmd tussen de ruit en het staal en zet de lucht uit, gevolg je ruit laat los , door condens en luchtdruk ( heb ik dus gehad)
alle ruiten op staal zijn er bij mij weer af geweest en erop gezet met aan de onderkant een opening in de kit , sindsdien , nu 2 jaar geen problemen meer gehad.
er moet ook met lijmen aan de onderkant een opening in de lijmrand gelaten worden , want er ontsaat altijd condens tussen het staal en glas dat moet er uit kunnen,
ook kan er zich in de zomer druk opbouwen , door de zon wordt de lucht verwarmd tussen de ruit en het staal en zet de lucht uit, gevolg je ruit laat los , door condens en luchtdruk ( heb ik dus gehad)
alle ruiten op staal zijn er bij mij weer af geweest en erop gezet met aan de onderkant een opening in de kit , sindsdien , nu 2 jaar geen problemen meer gehad.
Haha Johan, ik weet niet wat je bedoelt... (serieus) *plop*Johan729 schreef:Toch maar richting Lopik,Rick????Rick schreef:Net even gebeld naar van Beynum in Gouda. Die kunnen ze leveren voor 430,- euro EXPietPaaltjes schreef:Hoeveel dacht je dan?![]()

Nu nog de uitleg...
Beste Piet,
Ik kan je geen PB of mail sturen. Waarschijnlijk heb je die optie niet ingeschakeld. Als je mij een mail zou willen sturen kan ik die beantwoorden!
Bij voorbaat dank!
Ik kan je geen PB of mail sturen. Waarschijnlijk heb je die optie niet ingeschakeld. Als je mij een mail zou willen sturen kan ik die beantwoorden!
Bij voorbaat dank!