Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Verkopers......
Verkopers......
Deze maand nu al 3 keer gebeurt;
Zet ik na m'n werk om 23.45 uur m'n bus thuis neer, wil ik 's ochtends om 06.00 uur weer gaan werken zit er een kaartje van één of andere Achmed tussen mijn potierruit of ik m'n bus wil verkopen.........Ik krijg dan een vreemd gevoel.......wie gaat er nou 's nachts kijken of er auto's te koop zijn op straat, ik weet wel dat ik de auto van m'n vrouw voorlopig buiten zet en de bus in de garage, wel wat krap...maar eer die dan weg wordt gehaald moeten er heel wat "obstakels" worden overwonnen.......
Hebben jullie die ervaring toevallig ook met die ..... kaartjes tussen je ruit, ik wordt er niet goed van. Ik heb ze ook wel eens gebeld en gevraagd waarom ze dat 's nachts doen......Antwoord; dan kunnen we rustig kijken en zoeken.....ja, ja.......
Misschien ben ik TE achterdochtig maar.........Ik moet er TE hard voor werken.
Gr. Ernst.
Zet ik na m'n werk om 23.45 uur m'n bus thuis neer, wil ik 's ochtends om 06.00 uur weer gaan werken zit er een kaartje van één of andere Achmed tussen mijn potierruit of ik m'n bus wil verkopen.........Ik krijg dan een vreemd gevoel.......wie gaat er nou 's nachts kijken of er auto's te koop zijn op straat, ik weet wel dat ik de auto van m'n vrouw voorlopig buiten zet en de bus in de garage, wel wat krap...maar eer die dan weg wordt gehaald moeten er heel wat "obstakels" worden overwonnen.......
Hebben jullie die ervaring toevallig ook met die ..... kaartjes tussen je ruit, ik wordt er niet goed van. Ik heb ze ook wel eens gebeld en gevraagd waarom ze dat 's nachts doen......Antwoord; dan kunnen we rustig kijken en zoeken.....ja, ja.......
Misschien ben ik TE achterdochtig maar.........Ik moet er TE hard voor werken.
Gr. Ernst.

- Donald4Motion
Re: Verkopers......
Als je van 6:00 to 23:45 werk, dan werk je inderdaad TE hard of in iedergeval te lang

ik heb er ondertussen al honderd ofzo , maak me er niet druk om, meestal in de avond maar ontdek ze ook weleens in de ochtend (geen idee of dat al in de avond gedaan is)
- surfingerik
had laatst precies het zelfde, kreeg er ook een naar gevoel bij. maar zelf denk ik dat ik wat achterdochtig ben geweest. Gelukkig staat hij er gwoon nog steeds.
1ste auto: t4 1.9 uit 2000
Tot nog toe op mijn busje niks gehad. Nu heb ik ook een enkele cabine, die zijn al minder gewild bij die gasten (meestal turken of marokkanen).
Wat wel leuk is, is bellen en zeggen dat er een ster in je raam zit. Kijken wat ze dan doen.
mvg Rick
Wat wel leuk is, is bellen en zeggen dat er een ster in je raam zit. Kijken wat ze dan doen.
mvg Rick
Terwijl de bus een kaartje krijgt, heeft ie ondertussen gevoelt aan de deur als ie gesloten is ... 

T4 2.5 TDI ACV Caravelle '96 - 
Nebioblauw met blauw interieur
Rol on Sachs Suspension
Inox exhaust
407.000km
VW - Das Auto

Nebioblauw met blauw interieur
Rol on Sachs Suspension
Inox exhaust
407.000km
VW - Das Auto
Er gaan ook veel T viers naar Afrika (export) Vaak zijn het ook Nigerianen enzo die de kaartjes achter je ruiten wisser doen.
Rick
- hein uut mooi drenthe
Lang werken word anders meer beloond dan hard werkenDonald4Motion schreef:Als je van 6:00 to 23:45 werk, dan werk je inderdaad TE hard of in iedergeval te lang![]()

De rooie is verkocht.
En inmiddels weer een andere rooie
En nu weer een rooie
En nu een blauwe
En inmiddels weer een andere rooie

En nu weer een rooie

En nu een blauwe

In mijn geval in ieder geval niethein uut mooi drenthe schreef:Lang werken word anders meer beloond dan hard werkenDonald4Motion schreef:Als je van 6:00 to 23:45 werk, dan werk je inderdaad TE hard of in iedergeval te lang![]()

Rick
Het lijkt me dat je van mensen die hun kaartje achterlaten in elk geval niets te vrezen hoeft te hebben want zij maken zich in elk geval nog bekend.
Hoogstens is het hinderlijk dat je zonder daar zelf aanleiding toe geeft steeds wordt gevraagd of je je bussie wilt verkopen.
Echt last heb je van autodieven maar die opereren het liefst in de anonimiteit en ja, dat zien we niet.
Met vriendelijke groet,
Charles
Hoogstens is het hinderlijk dat je zonder daar zelf aanleiding toe geeft steeds wordt gevraagd of je je bussie wilt verkopen.
Echt last heb je van autodieven maar die opereren het liefst in de anonimiteit en ja, dat zien we niet.
Met vriendelijke groet,
Charles
Met vriendelijke groet,
Charles Vos
T6 Rockton met California interieur en SCA hefdak
Charles Vos
T6 Rockton met California interieur en SCA hefdak
maar ik vind dat niet ten goede komt van de ruitenwisser blad,zeker als het kaartje er tijdje onder lig.ook een bon van
is nie goe 

Dit gebeurt gewoon overal,Echter het hoeft niet altijd een Turk of Marokaan te zijn!
Er zijn ook zat Nederlandse inkopers!
En deze willen je net zo goed belazeren!
Heb vorig jaar mijn 2.5 tdi /2001 dubbcab verkocht aan zo,n inkoper ,drama hoe ze je een poot willen aandraaien.
Maar goed ook deze gasten hebben kosten .
Grtz MB
Heb vorig jaar mijn 2.5 tdi /2001 dubbcab verkocht aan zo,n inkoper ,drama hoe ze je een poot willen aandraaien.
Grtz MB
- Roger B. (11)61
kafali schreef:Dit gebeurt gewoon overal,Echter het hoeft niet altijd een Turk of Marokaan te zijn!
Grtz MB
Tja, zijn handelaren, die willen voor weinig kopen en proberen voor veel te verkopen....dat is hun business.....
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
maar ze hoeven er maar 1 te hebben die hem wel voor heel weinig weg doet en ze hebben weer wat centen verdiend, toch zijn er ook opkopers die wel een normaal bedrag kunnen en willen bieden,
probeer maar eens een ford transit te verkopen, weinig mensen die zoiets zoeken is toch meestal export
probeer maar eens een ford transit te verkopen, weinig mensen die zoiets zoeken is toch meestal export
vandaag ook 1 ontvangen tussen mijn raamrubber in.
zal eens bellen of ik de prijs krijg die ik vraag
zal eens bellen of ik de prijs krijg die ik vraag