Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Bus verkocht

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rens 79
Berichten: 167
Lid geworden op: 27 jan 2007, 00:08
Locatie: Rijnmond

Bus verkocht

Bericht door Rens 79 »

Vanmiddag mijn bus verkocht/ingeruild op een Audi.
Liep met deze gedachte al even rond ,eerst wel toen weer niet maar nu dus definitief.
De Audi is wel iets kleiner maar de wegenbelasting is ook iets minder ga nu van 117 euro naar 28 euro p/mnd.
En heb wel gelijk ook eens een luxe auto met automatiche airco,cv op afstand en ook plofzakken rondom.
Ramen die open gaan als je op een knopje drukt,ja echt waar het bestaat.
Zal de bus en de meetings wel missen krijg een beetje natte ogen nu,maar de wegenbelasting zal niet bij die 117 euro blijven steken.
Het gaat jullie goed toedeledokie. :zwaai :zwaai :zwaai
Rens 79
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: Bus verkocht

Bericht door Roger B. (11)61 »

Rens 79 schreef: automatiche airco,cv op afstand en ook plofzakken rondom.
Ramen die open gaan als je op een knopje drukt,ja echt waar het bestaat.
en behalve zij-airbags...... wat noemde je nou wat er op een T4 niet kan zitten?
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
Rens 79
Berichten: 167
Lid geworden op: 27 jan 2007, 00:08
Locatie: Rijnmond

Re: Bus verkocht

Bericht door Rens 79 »

Roger B. (11)61 schreef:
Rens 79 schreef: automatiche airco,cv op afstand en ook plofzakken rondom.
Ramen die open gaan als je op een knopje drukt,ja echt waar het bestaat.
en behalve zij-airbags...... wat noemde je nou wat er op een T4 niet kan zitten?
He Roger ik noemde niet op wat er niet in kan zitten,ik noemde op wat ik niet heb/had.
Ik weet ook wel dat er luxe bussen zijn maar ik had nog een exemplaar met NIETS electrisch.
Vandaar dat ik ook wel een beetje blij ben.
Gebruikersavatar
Ron---63---
Berichten: 3819
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:51
Locatie: IJmond

Re: Bus verkocht

Bericht door Ron---63--- »

Lees nu dat je een Audi hebt gekocht Rens, ook een goede keuze wel, is het toch een A2 geworden dan?
MRB is en blijft een vervelend iets natuurlijk.....nu hou je bijna 100 over iedere maand, ook wel lekker weer.

Veel plezier en geluk met je nieuwe auto man, post ff een fotootje als je m hebt !

Ron groet U
Eerste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=Z4I3UVOV

Tweede T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=OADFWHSA

Laatste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=HF6ONS4V
Sinds 1 mei 2013 onze 2e VW High UP met alle pakketten !! Eerste was 1 jaar oud :)
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: Bus verkocht

Bericht door bartt4 »

Rens 79 schreef:Vanmiddag mijn bus verkocht/ingeruild op een Audi.
Liep met deze gedachte al even rond ,eerst wel toen weer niet maar nu dus definitief.
De Audi is wel iets kleiner maar de wegenbelasting is ook iets minder ga nu van 117 euro naar 28 euro p/mnd.
En heb wel gelijk ook eens een luxe auto met automatiche airco,cv op afstand en ook plofzakken rondom.
Ramen die open gaan als je op een knopje drukt,ja echt waar het bestaat.
Zal de bus en de meetings wel missen krijg een beetje natte ogen nu,maar de wegenbelasting zal niet bij die 117 euro blijven steken.
Het gaat jullie goed toedeledokie. :zwaai :zwaai :zwaai
Rens 79
voor 3 euro meer in de maand dan de audi rij ik lekker t4 met koelkast en bed. :knipoog :knipoog .
Nee geintjuh tis een due grap een t4 particulier rijden. Soms moet je keuze's maken.
Audi is een goede keus. Veel plezier en veilige kilometers gewenst. En hier ben en blijf je welkom hoor ook als audi rijder
RUBBEREXPRESS
Gebruikersavatar
Rens 79
Berichten: 167
Lid geworden op: 27 jan 2007, 00:08
Locatie: Rijnmond

Re: Bus verkocht

Bericht door Rens 79 »

bartt4 schreef:
Rens 79 schreef:Vanmiddag mijn bus verkocht/ingeruild op een Audi.
Liep met deze gedachte al even rond ,eerst wel toen weer niet maar nu dus definitief.
De Audi is wel iets kleiner maar de wegenbelasting is ook iets minder ga nu van 117 euro naar 28 euro p/mnd.
En heb wel gelijk ook eens een luxe auto met automatiche airco,cv op afstand en ook plofzakken rondom.
Ramen die open gaan als je op een knopje drukt,ja echt waar het bestaat.
Zal de bus en de meetings wel missen krijg een beetje natte ogen nu,maar de wegenbelasting zal niet bij die 117 euro blijven steken.
Het gaat jullie goed toedeledokie. :zwaai :zwaai :zwaai
Rens 79
voor 3 euro meer in de maand dan de audi rij ik lekker t4 met koelkast en bed. :knipoog :knipoog .
Nee geintjuh tis een due grap een t4 particulier rijden. Soms moet je keuze's maken.
Audi is een goede keus. Veel plezier en veilige kilometers gewenst. En hier ben en blijf je welkom hoor ook als audi rijder
Het is maar goed dat je het woord geintje gebruikte :muur ,mijn haren gingen al over eind staan terwijl ik mijn kop
kaal scheer kan je nagaan.
Is misschien wel 3 euro meer voor jou maar de bus wordt van een dc ook niet zonder kosten een campert.
En had ik dat moeten doen komt er toch wel 5000 euro's bij denk ik zo.
Maar bedankt voor de positieve reactie en blijf weetjewel gewoon bezoeken hoor :klappen
Plaats reactie