HenkK schreef:Timm, zie ook PB, ik stuur er 2 op aan je adres, als de TNT goed werkt heb je ze nog dit jaar nog zullen we maar hopen,
gr. henk

HenkK schreef:Timm, zie ook PB, ik stuur er 2 op aan je adres, als de TNT goed werkt heb je ze nog dit jaar nog zullen we maar hopen,
gr. henk
Tja zal "jammer"zijn maar heb 12 jaar in de schade gewerkt en dan leer je wel eens wat.grafbak schreef:Denk inderdaad dat dat de beste oplossing is!timm 908 schreef:Heb met die jongen afgesproken dat ie een nieuwe kentekenplaat houder fixt voor me. verder geloof ik t wel
Jammer dat een paar op dit forum proberen je de hele bumper te laten claimen!
Die gozer is zo eerlijk om het te komen vertellen, dan zou je wel een schoft zijn als je een hele reeds beschadigde bumper zou claimen.
Prima dat je het zo oplost!
Ben ik het helemaal mee eens !!grafbak schreef:Denk inderdaad dat dat de beste oplossing is!timm 908 schreef:Heb met die jongen afgesproken dat ie een nieuwe kentekenplaat houder fixt voor me. verder geloof ik t wel
Jammer dat een paar op dit forum proberen je de hele bumper te laten claimen!
Die gozer is zo eerlijk om het te komen vertellen, dan zou je wel een schoft zijn als je een hele reeds beschadigde bumper zou claimen.
Prima dat je het zo oplost!
Ook ik heb belangstelling, wist niet dat zoiets bestond, lijkt me leuk.VWpeter schreef:hoi Henk,
ik zal ook graag van die kentekenplaat houders willen hebben kan je mijn vertellen hoe ik daar aan kan komen ?
B.V.D
Peter