Hallootjes,
Ik ben er weer. Mijn laatste inlog dateerd van april 2010.
Allee tis nu februari 2011 nog wel met met men bussie The Indian.
Nog steeds wit maar grijzer en ouder hahahahaaaa
Nu ff serieus:
Ik heb vette pech met de bus.
reparaties: gehele koppeling
startmotor...
nieuwe accu
dynamo
kortsluiting in bekabeling
das nog nie zo erg dacht ik....
Maar nu voor de keuring: 2 nieuwe banden, ashoezen, poelie, achterveren.
Daarbij, diesellekkage, waterlekkage, distributieriem, rembekrachtiging....
o ja...CC doet het niet......
Nou genoeg reden om hem weg te doen want ik heb het geld niet.
Maar wat dan?
Ik zie me dus nie in een gewoon wagentje rijden en als ik hem weg moet doen moek toch iets anders hebben want ik heb vervoer nodg voor mijn werk.
Ik ahd al plannen voor een tweede wagentje aan te schaffen, liefst belastingvrij maar een betrouwbaar wagentje....
Ik was er al voor aan het sparen maar de reparaties waren ook genoeg euries....
Maar goed.....ik zit nu dus met het dilemma.
Ik heb al veel aan / met men bussie gedaan...en om hem nu weg te doen????
Ik wilde dit jaar nog een laatste keer op bivak gaan met me campertje en ik had WERCHTER daarvoor uitgezocht........
Daarna zou ik hem verkopen en een jongere bus( camper) kopen.....
Verdorie.....waarom moet alles zo duur zijn?????
fghjkoiuytrvboiuytre234567890-098uytfdfhnfuyijkojhg verdorie en waarom is T4 rijden zo leuk!!!!!
greetz,
The Indian from Belgium
iemand raad?
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
The Indian*701* back maar.....................
-
- Berichten: 254
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 13:40
Re: The Indian*701* back maar.....................
He probeer eens of er mensen zijn die je kunnen helpen met montage en misschien zijn er nog mensen die een paar delen hebben liggen voor een prikie of gratis ophalen er moet toch wel iets zijn om je ouwe bussie in leven te houden
grt rob
grt rob
Rob & Lize
- Pascal-141
- Berichten: 10956
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
- Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel
Re: The Indian*701* back maar.....................
Er zijn altijd manieren om goedkoop de herstellingen voor elkaar te krijgen.The Indian*701* schreef:Hallootjes,
Ik ben er weer. Mijn laatste inlog dateerd van april 2010.
Allee tis nu februari 2011 nog wel met met men bussie The Indian.
Nog steeds wit maar grijzer en ouder hahahahaaaa
Nu ff serieus:
Ik heb vette pech met de bus.
reparaties: gehele koppeling
startmotor...
nieuwe accu
dynamo
kortsluiting in bekabeling
das nog nie zo erg dacht ik....
Maar nu voor de keuring: 2 nieuwe banden, ashoezen, poelie, achterveren.
Daarbij, diesellekkage, waterlekkage, distributieriem, rembekrachtiging....
o ja...CC doet het niet......
Nou genoeg reden om hem weg te doen want ik heb het geld niet.
Maar wat dan?
Ik zie me dus nie in een gewoon wagentje rijden en als ik hem weg moet doen moek toch iets anders hebben want ik heb vervoer nodg voor mijn werk.
Ik ahd al plannen voor een tweede wagentje aan te schaffen, liefst belastingvrij maar een betrouwbaar wagentje....
Ik was er al voor aan het sparen maar de reparaties waren ook genoeg euries....
Maar goed.....ik zit nu dus met het dilemma.
Ik heb al veel aan / met men bussie gedaan...en om hem nu weg te doen????
Ik wilde dit jaar nog een laatste keer op bivak gaan met me campertje en ik had WERCHTER daarvoor uitgezocht........
Daarna zou ik hem verkopen en een jongere bus( camper) kopen.....
Verdorie.....waarom moet alles zo duur zijn?????
fghjkoiuytrvboiuytre234567890-098uytfdfhnfuyijkojhg verdorie en waarom is T4 rijden zo leuk!!!!!
greetz,
The Indian from Belgium
iemand raad?
Zoals : tweedehandsonderdelen .
Ik heb wel enkele van de nodige onderdelen liggen , dus ik kan je misschien al voor een groot gedeelte verder helpen .
Dan kunnen de kosten misschien nog best meevallen , en kan je weer jaren verder met je vertrouwde T4.
En in verband met de distributie enz : welk motortype heb je ?
Stuur me even een mail of PB , en misschien kan ik je ook nog aan een goed en betrouwbaar adres helpen voor de herstellingen (zoals de lekkages en riemen)
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
-
- Berichten: 254
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 13:40
Re: The Indian*701* back maar.....................
HELA Pascal,
dank voor uw reactie.
Ik heb een 1900 TD van 97.
hulp is idd vanuit onverwachte hoek gekomen.
gelukkig waren de lekkages niet zo ernstig....poreuze leidingen enzo, dus daar was wel overheen te komen.
remme voor en achter zijn gefixed.
welke onderdelen hebt gy nog liggen?
Ik heb nog een vleugel en bumperverdikker liggen. die ga er nie meer op zetten ( denk ik)...ik weet het nog nie.
die kan ik ook nog gebruiken als ik een nieuwere bus ga kopen.... nou ja....ikmoe nog ff bijspekken dan in mijn ouwe sok.
allee ik zal u een mail sturen want ik wordt op dit moment lastig gevallen door mijn ex vriendin en ge weet maa nooit ze.
Dus ik wil u alleen verwittgen waar ik nu woon, mssn ist kortbij.
Ik wil gewoon T4 blijven rijden
salukes,
Ferry
dank voor uw reactie.
Ik heb een 1900 TD van 97.
hulp is idd vanuit onverwachte hoek gekomen.
gelukkig waren de lekkages niet zo ernstig....poreuze leidingen enzo, dus daar was wel overheen te komen.
remme voor en achter zijn gefixed.

welke onderdelen hebt gy nog liggen?
Ik heb nog een vleugel en bumperverdikker liggen. die ga er nie meer op zetten ( denk ik)...ik weet het nog nie.
die kan ik ook nog gebruiken als ik een nieuwere bus ga kopen.... nou ja....ikmoe nog ff bijspekken dan in mijn ouwe sok.

allee ik zal u een mail sturen want ik wordt op dit moment lastig gevallen door mijn ex vriendin en ge weet maa nooit ze.
Dus ik wil u alleen verwittgen waar ik nu woon, mssn ist kortbij.
Ik wil gewoon T4 blijven rijden


salukes,
Ferry
-
- Berichten: 254
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 13:40
Re: The Indian*701* back maar.....................
hela Rob, thxxx voor uw reactie.heartbeat schreef:He probeer eens of er mensen zijn die je kunnen helpen met montage en misschien zijn er nog mensen die een paar delen hebben liggen voor een prikie of gratis ophalen er moet toch wel iets zijn om je ouwe bussie in leven te houden
grt rob
hela...men ouwe bussie????? hahahahaaaaaaaa in leven zal tie zeker blijven.
Hij heeft me veel plezier gebracht en nu nog.
Hij rijdt best goe hoor...alleen tis allemaal slijtage en de 4 ton zit eraan te komen.
de revisie motor heeft echter 120 gebold dus hij kan nog jaren bollen.
de zaken die stuk zijn is dus gewoon slijtage....maa het valt me gewoon rauw op de kop.....
Magoe ik wil hem wel gaan inruilen voor een nieuwere versie, camper dus.
De mijne is zelfbouw, dus we zullen zien.
Daluk eerst genieten als tem weer over de autostrada vliegttttttttttttttttttttttttttt

salukes, ferry
- Pascal-141
- Berichten: 10956
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
- Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel
Re: The Indian*701* back maar.....................
Ik heb nog vele onderdelen liggen , als je wat nodig hebt , stuur je maar een mailtje .The Indian*701* schreef:HELA Pascal,
dank voor uw reactie.
Ik heb een 1900 TD van 97.
hulp is idd vanuit onverwachte hoek gekomen.
gelukkig waren de lekkages niet zo ernstig....poreuze leidingen enzo, dus daar was wel overheen te komen.
remme voor en achter zijn gefixed.![]()
welke onderdelen hebt gy nog liggen?
Ferry
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper