Ik ben bezig met mijn 2e afzetunit, deze heb ik gekocht nadat de eerste door brand werd verwoest.... Ik wil niet mijn t5doka ombouwen naar camper kenteken dus de "nieuwe"unit moet afzetbaar blijven... Deze 2e unit heb ik gekocht via marktplaats, compleet met een t4 eronder. Deze t4 heb ik verkocht en de unit pas gemaakt op de t5. Dit lukt allemaal wel ware het niet dat de elektrische poten erg langzaam zijn. Daarom heb ik nu hydraulische poten besteld. Alleen om deze te monteren moet er het e.e.a. aan gebeuren. Tevens heb ik omdat er van binnen net te weinig ruimte in zit, voor ons vieren met de hond, een daktent gekocht. Ik heb al een groter dakluik gemonteerd zodat er van binnenuit naar de daktent gekomen kan worden. Maar nu, ik deed het allemaal op de eigen oprit in Assen... Het zit wat tegen en vooral met het weer. Dus ik ben op zoek; voor mijn project Wie O Wie heeft in de buurt van Assen nog wat ruimte of weet wat ruimte waar ik even terecht kan?? Ik hoef geen brug o.i.d. maar alleen een vlakke vloer onder een dak van minstens 3 meter hoog..... Dus wie heeft er wat voor mij ??
O ja ik kan geen 1200 euro huur ophoesten......
Alvast bedankt. En ja ik zal wat foto's plaatsen van het geheel, kwestie van prioriteiten stellen ;-)