
Onderste fusee's dikke speling zeker die aan de bestuurderszijde, bovenste geen speling kunnen constateren.
Hier wat foto's wilde er meer maken maar niet echt meer aan gedacht.
Losdraaien moer (steek 24), inbus afkorten en onderin de fusse steken en met de vork de fusee naar boven houden voor makkelijker werken.
Vergeet niet dat extentrische geval te marker wat nog tussen de moer en de arm zit!

Onderste deel bovenste fusee weer vastmaken, is een gepriggel als ej alleen werkt, soms is wat extra handjes wel handig maarja die had ik niet.
Om de imbus tegen te houden kan je bv een schroevendraaier gebruiken zodat je makkelijker de moer aan kan draaien en dat extentrische ding op zijn plaats kan houden,

Let bij de onderste erop dat je de 2 bouten niet verrot draait, dus ratel in het verlengde houden van de bouten en eventueel eerst even schoonmaken.
Daarna ff wat tikken tegen dr onderste draagarm en de fusee komt boven los, om hem uit de onderste draagarm te krijgen kan je een vork gebruiken.
Doe die laatste pas gebruiken als je de moer hebt verwijderd (-: anders mag je met de imbus aan de gang om het draadeidn van de fusee tegen te houden

