Ik neem toch aan dat je hier een schrijffout maakt? In plaats van een spons bedoel je toch een sepciale MF washandschoen? En twee emmers gebruiken bij het wassen, eentje voor het water met shampoo en eentje om de washandschoen regelmatig in schoon te spoelen om de lak vrij van waskrassen (de zogenoemde "swirls") te houden.Multivan Generation schreef:Je auto wassen met hogedruk, of met spons en Goldglass shampoo van Meguairs (kost een beetje maar erg goed).
Is een glaze nodig op een verse lak? Ik geloof dat ik er gewoon eerst een wax op zou zetten. M16 is een topper maar ondanks dat de Poorboys Natty aan populariteit verliest (puur omdat het qua prijs niet tot de absolute top behoort) heeft mijn bus echt een superglans met de Nattys.Multivan Generation schreef:Dan dodojuice lime prime pre wax cleaner of Poorboys World Black Hole
en daarna megairs M16 harde wax, maar Poorboys World Natty's Paste Wax
Ik begrijp werkelijk niet dat veel mensen een grote zak met geld uitgeven aan een spuitbeurt van hun auto en dan niet nadenken over de manier waarop ze de lak zo lang mogelijk mooi en in goede conditie kunnen houden. Dit bedoel ik overigens in het algemeen.
Groeten,
Erik