jullie hooren hier nog meer van.
Groet
Carl
opm. olle: graag namen weglaten hier. Probleem mag je best noemen hier maar oplossen niet via wjw
Nou peter het is een VW DEALER dus mach je ver wachten dat het goed komt toch, niet dus Gaat morgen eerst ff langs een ander inderdaat dan ga ik naar hun terug.ELPeter schreef:Carl,
Als het ene bovag bedrijf betreft zou ik, gezien mijn eigen ervaring met de voorruit, direct de Bovag in kennis stellen.
Foto's maken en het liefst ene expert van de Bovag laten kijken voordat je er weer aan laat klooien.
Heb ikzelf nagelaten en nu zit ik met de stress. Gebeurt mij geen tweede keer meer. Direct laten zien door een onafhankelijke.
succeS,
Peter
Dat is zeker baalen man jij ook sterkte er mee hoop voor jou dat het wel in een keer goed uit pakt.Racey schreef:Dat zijn altijd klote zaken, hopelijk komt het goed!
Ik kan binnenkort ook naar een schade expert, ze hebben gisteravond de rechterachter hoek en zijkant aangereden... Gelukkig tel. nr en kenteken..
Ik ken er alles van,carl schreef:ja ja 25-05-07 heb ik mijn bussie weer op gehaald van he schade bedrijf Schueler
Maar nu komt het hij is niet goed gespoten
sterker nog ik werk daar, niet zo lang 9 maanden. en gaat zeker ff kijkken wat hun er van vinden en zchen.Johan729 schreef:Volgens mij woon je redelijk dichtbij Pon in Leusden.Kunnen zij misschien iets voor je betekenen?Een belletje of even langsrijden kan toch geen kwaad?
rijd je bus dan ook wel weer naar behoren jij zij dat hij niet goed was toch na je aan rijding? wat was jij kwijt voor deze schade.Berrie en Rene schreef:Ik ken er alles van,carl schreef:ja ja 25-05-07 heb ik mijn bussie weer op gehaald van he schade bedrijf
Maar nu komt het hij is niet goed gespoten
Mijn bus is door de eerste eigenaar altijd ongehouden en hersteld door deze dealer.
van spuitwerk en strakmaken weet ik dus wat je bedoelt.
Nu heb ik mijn bus geheel over laten spuiten door een ander bedrijf, maar ook daar is het niet 100%. Terwijl ze wel willen dat je de factuur 100% betaald,
Sterkte Berrie