Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

re op een roestig probleem

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
california bussie
Berichten: 75
Lid geworden op: 30 jan 2011, 11:30

re op een roestig probleem

Bericht door california bussie »

bedankt voor jullie reactie op mijn roestig probleem aan mijn a stijl aan bakboord van mijn t4 bus california
het inderdaad zo zoals jullie al vertelden en wat ik eigenlijk ook had verwacht .Maar ik heb een garage gevonden die dat voor mij zal repareren het is niet goedkoop ,maar hij vertelde me dat het weer helemaal mooi in orde word gebracht ,als de roest te ver is door gegaan dan zal er desnoods een nieuwe stij in worden gelast .alles zal goed roestvrij worden gemaakt en weer opnieuw worden gespoten.De ruit zal er niet heel uitkomen ,maar ik ben allrisk verzekerd met ruit schade ,kan me hooguit dan mijn eigen risico kosten ,
ik houd jullie op de hoogte van de vorderingen van het werk ,en een foto plaatsen .Deze garage heeft vaker met dit beiltje gehakt ,dus denk ik dat het weer mooi word

mvg rinus : :driveT4
Gebruikersavatar
pluuke
Berichten: 1979
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:11
Locatie: Wolfsburg ;-)
Contacteer:

Re: re op een roestig probleem

Bericht door pluuke »

:toppie :toppie :toppie :toppie
Maareh....voor je antwoord hoef je geen nieuw onderwerp aan te maken hoor....
Dat had je ook gewoon hier : viewtopic.php?f=2&t=33444#p227656" onclick="window.open(this.href);return false; kunnen doen, geheel onderaan bij : plaats reactie :zwaai

p.s. waarom kan de ruit er volgens dat bedrijf niet heelhuids uit ?
Lupo 1.6 125pk 2001 GTI
Lupo 1.4 60pk 2002 Cambridge
Lupo 1.4 60pk 2003 Cambridge Open Air
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: re op een roestig probleem

Bericht door bartt4 »

Begrijp ik ook niet helemaal, met snijdraad en spanner pak je hem er 75% heel uit of er moeten 1 of meerdere steenslag pitten in het raam zitten.
RUBBEREXPRESS
Plaats reactie