Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Keuring camper

vragen over de T4
Plaats reactie
Jim S
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 okt 2010, 21:51

Keuring camper

Bericht door Jim S »

Ik wil mijn omgebouwde bus tot camper laten keuren. Nu hoor ik verschillende verhalen over keuringsinstanties; van overdreven streng tot niet zo moeilijk. Heeft iemand ervaring met een keuring in de driehoek Amsterdam - Utrecht - Hilversum?
leonard 1233
Berichten: 34
Lid geworden op: 20 jan 2010, 20:54
Locatie: Doetinchem

Re: Keuring camper

Bericht door leonard 1233 »

Mijn t4 uit 96 is in maart 2009 gekeurd in Amsterdam,dat was zo gepiept,m'n dakje hoefde niet eens omhoog.
Maar zoveel regeltjes zijn er ook niet,stahoogte 170,bed,kastruimte,gasstelletje(vast),afwasbakje met kraantje en het hoeft niet te functioneren,als het er maar in zit en de brandstoftank minimaal half vol.
Maar misschien heb jij gordels nodig op de achterbank?hangt af van de leeftijd van je t4 en de afstand tussen achterbank en de voorstoelen.
Maar dan duurt het nog een week of 6,voordat je werkelijk gebruik maakt van het kwarttarief,zeg maar éénderdetarief,dat klopt eerder.

Succes met de keuring.
Spanje 2011
Spanje 2011
Foto054.jpg (17 KiB) 1042 keer bekeken
leonard 1233
Berichten: 34
Lid geworden op: 20 jan 2010, 20:54
Locatie: Doetinchem

Re: Keuring camper

Bericht door leonard 1233 »

Ja,ik ben ook wel benieuwd hoe die is geworden.
2011 Spanje
2011 Spanje
Jim S
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 okt 2010, 21:51

Re: Keuring camper

Bericht door Jim S »

Ok bedankt, leonard en smiley, het wordt dan Amsterdam. Dakje zit er net op en ben nog met de afwerking bezig van verder eenvoudige inbouw. Maar volgende week zet ik hier een paar fotos onder.
Jim S
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 okt 2010, 21:51

Re: Keuring camper

Bericht door Jim S »

Beste Leonard en jan2009, camper met foto's (was slechts ruimte voor 3) staat nu onder 'T4 projecten'. Reacties/ vragen welkom.
Plaats reactie