Heb dus al heel lang geleden de standaard watervoorziening eruit gesloopt en een dubbele bodem erin gemaakt die opklapbaar is.
Hierbij alvast wat plaatjes, projectje is nog niet af, steunen achterste deel moet ik nog verfijnen ivm lompheid ervan.
Die aan de kastenkant loopt het bankje tegenaan bv.
Op deze foto zie je hoeveel laadruimte je nu krijgt een surfplank van 2.50m kan er met gemak in, zelfs 2 op elkaar in de boardbag en dan nog wat zeilen, masten en een giek.
De vloer onder moet wel voorzien worden van nieuw tapijt, zeil vind ik te glad, ik vervang dan ook gelijk het grijze profiel.

Bij deze foto zie je het laatste deel omhoog staan, dit zorgt ervoor dat ik de bank nog 15cm naar achteren kan schuiven en zodoende het laatste kastje open kan doen.

Als je het bankje om zou draaien heb je dus weer een bed en voldoe je nog aan de eisen naar mijn idee.
Voor de watervoorziening heb ik een jerrycan van 10L omgebouwd met doorvoer van de slang en pomp incl een heel klein ontluchtingsgaatje (ivm vacuum).
Later wil ik naar een 5L tank met pompje erbuiten 5l hebben ze helaas niet met grote vulopening, indien iemand er 1 weet graag!