Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

kokende motor 2.4d 1992

vragen over de T4
Plaats reactie
gekkokees

kokende motor 2.4d 1992

Bericht door gekkokees »

Tsja, we waren er eigenlijk te laat bij, want de tempmeter werkt niet zoals t moet, dus ging t waarschuwingslampje een x branden.

Afgezien van de thermostaat checken....
Als het water in het reservoir iets onder het minumum staat loopt de temperatuur dan al snel op? Is het dan een kwestie van af en toe bijvullen of moet ik het toch ergens anders zoeken...

Ik vind het zelf niet zo voor de hand liggend dat hij dan al zo snel te warm word, tenzij je in een file staat of zo...of heb ik dat mis?

Ik vind wel dat de motor erg snel warm word, binnen 2km voelt die echt warm aan..

Sorry voor de onduidelijkheid mss, zit een beetje in de stress ermee, vakantiegeregel en je wilt t vrouwtje en de kids niet teleurstellen..

:gekte
feel the fear,do it anyway!
Multivan Generation
Contacteer:

Re: kokende motor 2.4d 1992

Bericht door Multivan Generation »

draaien de ventilatoren wel?
werkt de thermostaat wel?

zo maar 2 dingen die mij te binnen schieten..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Joris 407

Bericht door Joris 407 »

Heb zelf het probleem bij een 2.4D uit '91 ook gehad dat de ventilatoren niet draaiden. Bleek de (dacht ik) 50A zekering te zijn. Check eerst of die ventilatoren het wel doen, dat lijkt me het makkelijkst.
gekkokees

Bericht door gekkokees »

Gaat morgen gebeuren; heb n garage gevonden in Landgraaf die zich met transporters bezighoud...hoi hoi
feel the fear,do it anyway!
Plaats reactie