Welk type bit heb ik nodig? Een Torx TR ??
Hallo Ron, ik heb laatst ook een Pierburg gemonteerd, had eerst een bosch, maar wat een verschil zeg, hij trekt weer als een lier, maar ik had ook geen goede schroevendraaier, dus heb ik die twee schroeven maar los gemaakt met een waterpomptang, daarna alles weer vastgezet met twee kruiskop parkers van dezelfde maat, en ja waarom een dure schroevendraaier kopen voor die éne keer? Groeten, Ton.Ron---63--- schreef:Ik zit iedere keer met een tang te pielen maar nu moet ik een nieuwe pierburg in die van mn vader plaatsen dus wil gewoon een passend bitje hebben. Zojuist al bij de betere ijzerwarenwinkels geweest maar geen resultaat ,setje van magna geprobeerd![]()
Ron,al bij de GAMO geweest? Heeft veel van dit spul in de stelling,en anders HEKLA ...zit hier bij de Gamma en Praxis op de hoek.Ron---63--- schreef:Ik zit iedere keer met een tang te pielen maar nu moet ik een nieuwe pierburg in die van mn vader plaatsen dus wil gewoon een passend bitje hebben. Zojuist al bij de betere ijzerwarenwinkels geweest maar geen resultaat ,setje van magna geprobeerd![]()
Hallo Essie, ik heb hem gekocht bij Brezan, ik weet niet of je die bij jouw in de buurt ook is, hij kost 65 euro, en het nummer is 7.22684.08.0 maar ze zoeken er zo eentje op via jouw kenteken.essie schreef:hoi
waar kan je Pierburg lmm kopenen wat is de onderdeel nummer voor acv bj 99
wat mag Pierburg kosten?
mvg
essie