Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
moter die ruikt naar diesel
moter die ruikt naar diesel
ik heb een transporter 2.5 tdi van 99 als ik der mee rij en opeens beginn te planken hoor ik bij het shakelen alsof er ieits los en als ik eentijd je heb ziiten hard rijden met de auto ruik ik diesel dus dat vind ik heel erg vreemd
- de blue devil
- Contacteer:
he soufiane
dit is een probleem die theo musch wel weet bel hem eens even hij kent ze van binnen en buiten .groet blue devil
dit is een probleem die theo musch wel weet bel hem eens even hij kent ze van binnen en buiten .groet blue devil
nog steeds leuk het t4 gebeuren//////foto te zien op 1056 http://www.nmmluchttechniek.nl
- roelosaurus
- Contacteer:
- Multivan Generation
- Contacteer:
Er zijn nog een paar andere opties.
Bovenop je verstuivers zitten brandstofretourleidingen, dat zijn die slangetjes van cylinder naar cylinder voel eens of ze echt droog zijn. Als ze poreus zijn gaan ze lekken en ruik je dat binnen.
2e mogelijkheid is je brandstofpomp, lekt die niet bij het asje?
Leo
Bovenop je verstuivers zitten brandstofretourleidingen, dat zijn die slangetjes van cylinder naar cylinder voel eens of ze echt droog zijn. Als ze poreus zijn gaan ze lekken en ruik je dat binnen.
2e mogelijkheid is je brandstofpomp, lekt die niet bij het asje?
Leo
T4 2.5TDI automaat RIP
- harry t5 191
het kan wel zo zijn omdat die schakelbak ook met moeite schakelt maar die diesel ruik alleen als je naast de auto staat of als je kop uit de raam steekt en die kelpstoers zijn volgens nmiet meer 100 procent omdat je als je motor start is de geluid van een tdi met een licht getik vooral als je gas geeft