in een enkelcabine zit nl geen raam aan de linkerkant

Volgens mij is dit een aanname en geen feit.... Dat is namelijk war ik om vroeg.... Dus een reactie van Eric graag... Maar nu ik goed kijk zie ik dat er de bekleding ook nog ramen zittenmatje86 schreef:het gaat er om dat hij een dc ombouwt tochdan moet hij officeel naar de keuring
in een enkelcabine zit nl geen raam aan de linkerkant
Zijruitenjan2009 schreef:@ Matje
Onze bus is in 2010 na de demontage van de dubbelcabine omgekeurd naar enkelcabine , om legaal te rijden in de ombouwperiode naar camper .
En de ramen konden gewoon blijven .
http://www.belastingdienst.nl/variabel/ ... ng-36.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Matje eigenwijs?? , nee hoor dat lijkt maar zo.matje86 schreef:heb ik gelezen jan als je naar de keuring ging heel lang geleden , kreeg je nog geen kenteken mee(en dan mag je niet rijden als je die niet hebt![]()
![]()
)
das al lang zo, in 2006 een multivan naar nederland gehaald, stoelen en bank eruit, achterste gordels weggewerkt achter de panelen en verder niets aan gedaan, goedgekeurd op grijskenteken met alleen 2 stoelen voorin.matje86 schreef:en mag je dan ook je stoel bevestigingspunten er in laten zitten?
dan zijn er veel regels verandert