Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
2004 /130pk - 5bak .. stoelen
-
2004 /130pk - 5bak .. stoelen
Hallo,
Wij hebben sinds kort een t5, 57000km, zilver, comfortline etc..
Nu zag ik dat de T5 met een 2.5 motor standaard met een 6 bak wordt geleverd, toch hebben wij een 5bak.
Klopt het dat de 2.5 eerder (in bijv 2004) met een 5bak leverbaar was?
Ook ben ik benieuwd of in een KWB DC het mogelijk is de voorstoelen te voorzien van een draaiplateu, zodat ze omgedraaid kunnen worden als in een California.
alvast bedankt
Lars
Wij hebben sinds kort een t5, 57000km, zilver, comfortline etc..
Nu zag ik dat de T5 met een 2.5 motor standaard met een 6 bak wordt geleverd, toch hebben wij een 5bak.
Klopt het dat de 2.5 eerder (in bijv 2004) met een 5bak leverbaar was?
Ook ben ik benieuwd of in een KWB DC het mogelijk is de voorstoelen te voorzien van een draaiplateu, zodat ze omgedraaid kunnen worden als in een California.
alvast bedankt
Lars
-
-
- Contacteer:
-
hmm, ik snap er niks van.. ik ga het tot de bodem uitzoeken..
er staan 5 versnellingen op de pook..
toch ook eens proberen of er een 6 bij zit, ik vrees van niet.
stel het vreemde geval, wonderen zijn inderdaad de wereld nog niet uit, er zit toch een 5 bak in, maakt dat dan heel veel uit? OK, andere verhoudingen etc, maar gister reed ik toch echt 180... motor klinkt ook als 2.5, reken maar dat ik straks in de mototkap hang
is de 6e versnelling een soort overdrive, of is de verdeling gewoon anders?
er staan 5 versnellingen op de pook..
toch ook eens proberen of er een 6 bij zit, ik vrees van niet.
stel het vreemde geval, wonderen zijn inderdaad de wereld nog niet uit, er zit toch een 5 bak in, maakt dat dan heel veel uit? OK, andere verhoudingen etc, maar gister reed ik toch echt 180... motor klinkt ook als 2.5, reken maar dat ik straks in de mototkap hang
is de 6e versnelling een soort overdrive, of is de verdeling gewoon anders?
-
OPgelost!
Hallo weetjewellers,
bedankt voor het meedenken..
je gelooft het niet maar de bus heeft gewoon 6 versnellingen, waarschijnlijk inderdaad een verkeerd plaatje of pookje,
grappige is dat ik de eigenaar tijdens de testrit nog vroeg hoeveel versnellingen de wagen heeft, 5 zei hij.. "wat" zei ik, deze bussen hebben toch 6 versnellingen? Nee hoor, deze niet..
Daarnet het spannende moment, onder de 5 zat zowaar een versnelling, de eerste keer ging deze nogal stroef.. Ik denk dus echt dat de vorige (1e) eigenaar sinds 2004 niet op de hoogte is geweest van de zesde versnelling.
anyway, wij blij natuurlijk, ik begon me al zorgen te maken..
motor en alle nummers nog maar even gecheckt, en alles is in orde..
je gelooft het niet maar de bus heeft gewoon 6 versnellingen, waarschijnlijk inderdaad een verkeerd plaatje of pookje,
grappige is dat ik de eigenaar tijdens de testrit nog vroeg hoeveel versnellingen de wagen heeft, 5 zei hij.. "wat" zei ik, deze bussen hebben toch 6 versnellingen? Nee hoor, deze niet..
Daarnet het spannende moment, onder de 5 zat zowaar een versnelling, de eerste keer ging deze nogal stroef.. Ik denk dus echt dat de vorige (1e) eigenaar sinds 2004 niet op de hoogte is geweest van de zesde versnelling.
- Jaap 162
- Contacteer:

Groeten
Jaap

"Thank you, Thank you, Elvis left the building"
http://www.geuzinge.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaap

"Thank you, Thank you, Elvis left the building"
http://www.geuzinge.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: OPgelost!
Ken je de vorige eigenaar misschien????lars@agent-e.nl schreef:Hallo weetjewellers,
- Dimitri-Turbo
-
- Contacteer:
-
nee, we kennen de verkoper verder niet.
maar ik denk dat we misschien nog even belletje plegen..
wij blij in ieder geval, bus verder echt helemaal puntgaaf, letterlijk geen krasje te ontdekken,comfortline. van een 1.9td '97 naar dit, wat een onbeschrijfelijk verschil zeg,
wel ga ik even een normaal plaatje halen voor op de pook, eentje waar 6 versnellingen opstaan
maar ik denk dat we misschien nog even belletje plegen..
wij blij in ieder geval, bus verder echt helemaal puntgaaf, letterlijk geen krasje te ontdekken,comfortline. van een 1.9td '97 naar dit, wat een onbeschrijfelijk verschil zeg,

wel ga ik even een normaal plaatje halen voor op de pook, eentje waar 6 versnellingen opstaan