Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
wat voor vloer?
- r van rijsewijk
wat voor vloer?
ik heb een carevelle en daar ga ik het interieur uithalen en ik wil hier een nieuwe vloer in maken.
Wat voor vloer hebben jullie?
Wat voor vloer hebben jullie?
-
Re: wat voor vloer?
Wastervaste multiplex 12mm
Egbert
Egbert
2015 Iveco Daily 50C15
2018 Hyundai Tucson diesel
- r van rijsewijk
En daarop vloerbedekking?Egbert&Manon schreef:Wastervaste multiplex 12mm
Egbert
ik heb een originele houte vloer erin, zal ook wel watervaste multiplex zijn +/-12mm met een antislip laagje erop. daar heb ik een droogloopmat op liggen uit 1 stuk en die ligt er los op, kan er zo uitgerold worden als er rotzooi in de bus moet of als ik op een moddervakantie ga... droogloopmat heeft een rubber onderkant, pluist niet aan de kantjes krult niet omhoog aan de kantjes en blijft netjes liggen. hier ben ik zeeeeerrr tevreden over!! en dempt ook nog eens behoorlijk geluid.
succes ermee,

succes ermee,

- r van rijsewijk
Thanks dat is al een goede tip!limburger schreef:ik heb een originele houte vloer erin, zal ook wel watervaste multiplex zijn +/-12mm met een antislip laagje erop. daar heb ik een droogloopmat op liggen uit 1 stuk en die ligt er los op, kan er zo uitgerold worden als er rotzooi in de bus moet of als ik op een moddervakantie ga... droogloopmat heeft een rubber onderkant, pluist niet aan de kantjes krult niet omhoog aan de kantjes en blijft netjes liggen. hier ben ik zeeeeerrr tevreden over!! en dempt ook nog eens behoorlijk geluid.
succes ermee,
![]()
- Multivan Generation
- Contacteer:
Ik heb op de multivan vloer vinyl geplakt,
is gemakkelijker schoon te maken en dempt geluid..
Voor de vraagsteller:---> kijk eens in projecten forum..
is gemakkelijker schoon te maken en dempt geluid..
Voor de vraagsteller:---> kijk eens in projecten forum..

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
12mm watervast multiplex op meerlaags rubber/vlas. Volledig zwevend; het hout raakt nergens de carrosserie. Goede geluiddemping.
VW T6.1 | kastenwagen Ivoor | 7 januari 2022
̷V̷W̷ ̷T̷4̷ | ̷1̷.̷9̷T̷D̷ ̷A̷B̷L̷/̷A̷Y̷E̷ ̷-̷ ̷k̷a̷s̷t̷e̷n̷w̷a̷g̷e̷n̷ ̷-̷ ̷P̷a̷p̷r̷i̷k̷a̷r̷o̷t̷ ̷ ̷-| ̷5̷ ̷s̷e̷p̷t̷e̷m̷b̷e̷r̷ ̷1̷9̷9̷0̷
̷V̷W̷ ̷T̷4̷ | ̷1̷.̷9̷T̷D̷ ̷A̷B̷L̷/̷A̷Y̷E̷ ̷-̷ ̷k̷a̷s̷t̷e̷n̷w̷a̷g̷e̷n̷ ̷-̷ ̷P̷a̷p̷r̷i̷k̷a̷r̷o̷t̷ ̷ ̷-| ̷5̷ ̷s̷e̷p̷t̷e̷m̷b̷e̷r̷ ̷1̷9̷9̷0̷
-
Eronder 1cm isolatier van rijsewijk schreef:En daarop vloerbedekking?Egbert&Manon schreef:Wastervaste multiplex 12mm
Egbert
Erop projecttapijt (Kwantum) gelijmd
Dan wil de bank nog net schuiven in de rails.
2015 Iveco Daily 50C15