hier alvast een paar foto,s van de demontage en aanpassing van de bumperverdikking , en weg werken van het embleem op de koffer , vanaf nu gaat de bus embleemloos door het leven , behalve de

Maar dat was nog nooit eerder schoongemaakt dus?kurt&oxana schreef:@jan 2009 = de bus is van april 96 , ik moet toch zeggen dat ik ook schrok welke rommel er zich achter de spatborden bevond
inderdaad , het was bij mij nooit eerder schoongemaaktodorf schreef:Maar dat was nog nooit eerder schoongemaakt dus?kurt&oxana schreef:@jan 2009 = de bus is van april 96 , ik moet toch zeggen dat ik ook schrok welke rommel er zich achter de spatborden bevond
@Jan,
Zo doe ik dat ook ... Ik maak met tape een iets dunnere slang aan de stofzuiger die precies door de afvoergaatjes past. Dan bij de deuren én bij de overgang wielrand-voorbumper blaas ik flink met lucht, moet het idd wel droog zijn. En ook andersom, hoop lucht in de afvoergaatjes en stofzuigen, en met een klein CV-borsteltje in de overgang bij de deur.
Maar mijn spatborden zitten natuurlijk ook gelast ... daarom probeer ik het goed bij te houden.