Hola Frederico!
Nee de T4 loopt nog niet want ik heb eerst aan andere auto's gewerkt en aan mijn eigen auto (Land Rover defender td5 110 HT) dus wordt vervolgd. Weet jij trouwens of die O-ring die onder het witte verloopstukje bij het filter een speciale maat heeft of kan ik gewoon een O-ring nemen die past?
Ik hou je op de hoogte,
Adios Henk.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
geen brandstofaanvoer na filter wissel
Re: geen brandstofaanvoer na filter wissel
Als het goed is zit die "O"ring op je filter,zal dus geen probleem zijn.
paulus
paulus

VW T5 1.9TDI Lwb
Hola Paulus!
Het ding is dat ie zegt dat er geen O-ring op het nieuwe filter zat dus moet ik kijken wat ik hier aan O-ringen heb om te gebruiken of dat het een speciale ring is die ik moet zien te vinden.
Adios Henk.
Het ding is dat ie zegt dat er geen O-ring op het nieuwe filter zat dus moet ik kijken wat ik hier aan O-ringen heb om te gebruiken of dat het een speciale ring is die ik moet zien te vinden.
Adios Henk.
Heb hetzelfe probleem. moter loopt wel goed als ik een fles ophang boven de moter met diesel en aanluit op de Filter. Zodra ik de slang weer op de tank aansluit stopt de moter langzaam... Ik vrees dat de aanzuiging van de pomp niet werkt heeft iemand een idee hoe je de aanzuiging weer kunt repareren ?
het probleem zit in de afdichting van het witte kunstof T stuk wat met een splitpen boven op de filter zitWouterus schreef:Heb hetzelfe probleem. moter loopt wel goed als ik een fles ophang boven de moter met diesel en aanluit op de Filter. Zodra ik de slang weer op de tank aansluit stopt de moter langzaam... Ik vrees dat de aanzuiging van de pomp niet werkt heeft iemand een idee hoe je de aanzuiging weer kunt repareren ?
dat ringetje eronder is het probleem
moter 2.5 TDI + Airco acv 102 pk/250nm
T4 4 Ever -5- cylinder for Life
T4 4 Ever -5- cylinder for Life
Als er nu geen O-ring zit kan het toch niet anders dan dat dat de oorzaak is van het niet starten ?Het ding is dat ie zegt dat er geen O-ring op het nieuwe filter zat
Als je nu start pompt de pomp diesel maar zuigt gelijk ook een hoop lucht mee. En dan start de boel niet.
Succes
Gijs
1995 VW T4 Multivan 1.9TD