Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Hier zijn we dan...

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33892
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Hier zijn we dan...

Bericht door Multivan Generation »

Als je het vakantie relaas van Odorf leest,
dan lijkt het wel of de garages in Scandinavië niet echt om over naar huis te schrijven zijn..

Lees ook eens dit: Odorf's vakantie

Mooi dat het gevonden is!
Nu nog de vraag, hoe kan het dat daar olie in komt?
Ik zou er als test de carterdamp retourslang eens goed controleren en vooraf de oliedampen proberen weg te vangen..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
SuzieB
Berichten: 88
Lid geworden op: 18 apr 2012, 19:57
Locatie: Frl

Re: Hier zijn we dan...

Bericht door SuzieB »

Tja, elk antwoord is een nieuwe vraag :muur We genieten :ikrij en houden het in de gaten en brengen zo nodig en zo snel mogelijk verbetering aan. Voorkomen is beter dan genezen... Bedankt voor de tip! * dit nooit weer *

Ik heb net het hele verhaal van Odorf gelezen. Wat een D-R-A-M-A :groteogen

Afgelopen zomer ook al eens een reactie geplaats over Zweedse garages... Het was voor ons namelijk een leerzame ervaring. Die VW-garage Lecab in Karlstad raad ik echt niemand aan. Tenzij je alleen een goede bak koffie wilt en even luxe naar het toilet wil. Er zit een leuke tweedehands winkel, een goede lucnchroom, Burger King & Mc Donalds naast de garage (gratis wifi) maar langer dan een dag is dat niet leuk ;) De autosloperij daar wilde ons ook niet helpen. Dus ik zou met een bocht om Karlstad heengaan en doorrijden naar Eksjö

Dan kom je nog 2x langs VW Garage Moller (met een streepje door de o) richting Stockholm 1 x langs de weg en 1 in Orebro (streepje door de eerste o). Maar die hadden haast om thuis te komen (zomervakantie) en gingen gewoon nóg een half uurtje eerder dicht zodat ze ons niet hoefden/konden/wilden helpen...

De monteur bij de Atteviks garage in Eksjö hielp ons namelijk wél vriendelijk en echt zo goed mogelijk (en gratis). TIP: De MECA in Eksjö is er vlakbij en een mooi adresje voor onderdelen. Hier werken ook hele aardige lui die wel verstand van auto's hebben.
Plaats reactie