Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Weer zwart maken leren stuur

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Neutje
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jul 2007, 23:00
Locatie: Rotterdam

Weer zwart maken leren stuur

Bericht door Neutje »

In mijn 92-er T4 zit een mooi Projekt Zwo leren sportstuurtje. Het is alleen op een aantal plekken wat kaal.

Heeft iemand enig idee hoe je dit weer mooi kan krijgen? Ik dacht eerst aan schoensmeer, maar wellicht blijft dat afgeven of wordt het stuur daar erg glad van. Ik vind dat stroeve dat het stuur nu heeft (beetje zeemleer achtig) wel lekker.

Iemand een idee?
Arjan - T4 Dehler Maxivan GL
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Bericht door Roger B. (11)61 »

schoensmeer moet je zeker niet doen.... tenzij je altijd met zwarte handen wil uitstappen :jump

er bestaan spuitbussen met speciale lederlak (oa voor reparaties aan meubelen ed) ik heb alleen geen idee hoe lang dit houdt op een stuur dat gebruikt wordt.

schoenmakers hebben dit waarschijnlijk wel in hun assortiment
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Bartacus
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 apr 2007, 13:59

Bericht door Bartacus »

Hallo,

Ik weet niet waar je woont, maar bij ons bedrijf in Hoevelaken zit een Dr. Vinyl vestiging en die hebben de bekleding van mijn Volvo (begint in ieder geval ook met een V... :lach ) perfect op kleur gerepareerd.

Ik zie daar ook heel vaak leren stoelen en deurpanelen staan. Ze doen trouwens ook als enige in Nederland de intrieurs van de Spyker auto's. Ze kunnen vast jouw stuur ook wel weer netjes maken. Ik heb wel een adres voor je....

Groeten,

Bart
Gebruikersavatar
Neutje
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jul 2007, 23:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Neutje »

Dank je Bartacus, maar opnieuw laten bekleden van het stuur is me waarschijnlijk te duur.

Mijn bus is een oud campertje en ik wil hem goed en netjes hebben, maar luxe is ook niet nodig!
Arjan - T4 Dehler Maxivan GL
Bartacus
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 apr 2007, 13:59

Bericht door Bartacus »

Oh, dan heb je me niet begrepen of ben ik niet duidelijk genoeg geweest.....
Bekleden doen ze niet, wel weer zo behandelen dat het er weer als nieuw uitziet.

Je zou het ook eens kunnen proberen met zwarte leerverf die je ook voor schoenen gebruikt. Kan je bij een goede schoenmakersshop kopen.

Succes!

Bart
Plaats reactie