Sterkte kevin !

En is het wat ? werkt die menu snel enzo
Ik herken het Kevin, vorig jaar de achterklep laten spuiten wat ze ook twee keer hebben gedaan.Kevin schreef:Helaas..
Het zijscherm staat nog steeds scheef (terwijl ze zeiden dat hij nu recht was), hier is dus niets aan gedaan.![]()
De helft van de witte spikkels zijn weg, nu heb ik een berg krassen op het zwart en chroom hier voor in de plaats..![]()
Schuursponsje?
Echt amateurs, en je dan zo weer de auto meegeven met een l#lverhaal..![]()
Al met al weer tijdverspilling en irritaties door deze onkunde.![]()
Nu gaan ze volgende week maandag het scherm 'echt' rechtzetten,
en over de velgen gaan ze nu heel de week nadenken wat ze er aan kunnen doen.
Dus heb ik weer wat om naar uit te kijken..
Ja lachen man heb even op Ebay lope kijk naar een vierkante model ... Die RNS model past niet bij mij maar de aansluiting is toch gewoon met een ISO stekker enzo universeel of niet ?Kevin schreef:Ja het werkt best vloeiend.
Ik had er eerst één besteld met maar 1 core en Android 2.3, maar deze heb ik terug gestuurd.
Deze was trager en ik zag later pas dat er veel snellere en modernere te koop waren.
En de bluetooth was niet echt stabiel, dus ging het terug naar China.. (das dus wel t risico dat je loopt als je het zelf importeert..)
Maar uiteindelijk voor de snellere gegaan en deze is beter.
Een week later had ik hem al, en hij bevalt goed!
Inderdaad.. ze zijn aardig te keer gegaan in de spuitcabine..Oviivo schreef:Verfspikkels op de achterste velgen bij schade voorbumper?
Ja das een ISO stekker. Je zou ook naar zo`n GP afdekframe kunnen kijken, dan passen die nieuwe met afgeronde hoeken er ook in, waaronder dus ook de 8" versie. Las dat nog meer mensen hier naar opzoek zijn, weet alleen niet of ze het al op ebay hebben gevonden maar het is er wel.Ja lachen man heb even op Ebay lope kijk naar een vierkante model ... Die RNS model past niet bij mij maar de aansluiting is toch gewoon met een ISO stekker enzo universeel of niet ?
4bar ?Kevin schreef:Aan de uitlijning licht het in iedergeval niet (meer). Banden waren niet scheef weggesleten. Misschien was de druk te hoog, waar door hij bol ging staan.
Ik pomte er 4bar in achter. Maar volgens de bandenzaak is het draag vermogen al optimaal bij 3,5bar. Ook bij zware belading.
We zullen zien, de komende 15.000km.