Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Elektrisch schema centraal bedieningspaneel

vragen over de T4
Plaats reactie
Danny_California

Elektrisch schema centraal bedieningspaneel

Bericht door Danny_California »

Goedemorgen,

Zoals wellicht bekend ben ik bezig om onze California op te knappen.
De inbouw van het interieur komt inmiddels weer inzicht, maar voor dat ik alles terug ga bouwen wilde ik eerst even testen of alles wel werkt zoals het koelkastje e.d.

Omdat de originele omvormer/lader ontbrak heb ik samen met een vriend (elektricien) de lader zoals beschreven in topic viewtopic.php?f=12&t=40458&p=283531#p283531" onclick="window.open(this.href);return false; aangesloten. Op dat moment zou ik naar mijn idee in ieder geval iets moeten zien gebeuren op het centrale bedieningspaneel, al is het alleen maar het "stekker" icoontje. Maar helaas was dit niet het geval.

Dus bedieningspaneel open gemaakt om te kijken of we daar een probleem konden ontdekken. Het bleek dat er een het e.e.a. was doorgebrand.
Ik vermoed dat dit al eerder gebeurt is aangezien de zekering nog wel heel was. We besloten om eerst maar eens het display door te meten.
Deze bleek te sterven van de kortsluitingen.

Nu ben ik dus eigenlijk op zoek naar een elektrisch schema van het bedieningspaneel, zodat we deze eventueel kunnen repareren.
Weet iemand waar ik dat zou kunnen vinden? Ik kan het namelijk zo snel even niet vinden op google of hier op het forum.

Alvast bedankt weer voor de hulp!

Greetz,
Danny
California 2.4 d 1991
Multivan Generation
Contacteer:

Re: Elektrisch schema centraal bedieningspaneel

Bericht door Multivan Generation »

Neem eens contact op met HenkK van HKSservices,
hij kan je wellicht wel verder helpen..

HenkK is hier ook lid op weetjewel, dus wellicht kun je hem even opzoeken in de ledenlijst en benaderen?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
kcoomans

Bericht door kcoomans »

Danny

Ik heb zelf ook problemen met mijn bedieningspaneel (ik vermoed met fout in massa) en ben ook op zoek naar elektrisch schema..
Als ik het vind, laat ik iets weten.

Groeten,
Kevin
Egbert&Manon

Bericht door Egbert&Manon »

Ik ben er al 5 jaar naar op zoek!

viewtopic.php?f=2&t=11123&st=0&sk=t&sd=a#p58636" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb er eentje te koop (met 8 toetsen).

Egbert
2015 Iveco Daily 50C15
2018 Hyundai Tucson diesel
Plaats reactie