dan kunnen we verder met de nuttige discussie die eraan zit te komen

Sorry Harry, moest effe

Fred-15 schreef:Hallo.
Mijn 1.9 TD doet het prima op de zonnebloem olie
van de Lidl 69 cent de liter.
Oja er staat niets in mijn tankklepje.
Maar ga is Googlen en lees hier vast een linkje http://www.ppo.nu/
Fred-15 schreef:Hoi.
Ik heb geen aanpassingen giet gewoon de flessen van 1 liter met een trechter mijn tank in en karre maar.
Ik rij zo nu en dan is op lidl diesel heb ongeveer een jaar gereden op lidl en ben er toen even mee gestopt na alle reklame van een meneer uit Bussum die het nodig vond om veel reklame op de tv en in de kranten te maken met gevolg dat de douane strenger ging kontroleren op gebruik van PPO.
Maar nu komt het ,ik heb op div. site's gelezen dat er mensen zijn die gepakt zijn en een fixe boeten hebben gekregen deze hebben ze op de plank gelegt en er nooit meer iets van gehoord kennelijk weet de douane niet wat ze er mee aan moeten belasting technisch, de PPO valt n.l nergens onder ? ja levensmiddelen dus je zou al strafbaar kunnen zijn als je net boodschappen hebt gedaan bij de lidl of aldi.
Maar goed mijn dieseltje gromt er lekker op en ik merk geen verschil, ja het enige verschil is dat het lekker ruikt .... net of je oliebollen hebt gebakken.
Volgens mij heeft Peter 111 nog div. linken en verhalen op zijn site staan omtrend het PPO gebeuren als ik het goed heb.
Ik ben samen met Peter toen heel fanatiek bezig geweest met deze materi en Peter kan je een heleboel vertellen om dat hij het ook zeer interessant vond en nog steeds denk ik.
Gr. Fred-15
BTW heb je dan wel betaald maar de accijns erover niet. Verder ben je dan bezig met het vervaardigen van een brandstof dan wel brandstofmengsel, en dat mag je alleen op een accijnsgoederenplaats, die heb je niet en dus strafbaar.Franck846 schreef: Als je de olie in de winkel koopt is er btw over geheven....wat je er dan mee doet moet je toch zelf weten?trouwens als je water in je tank gooit en je wordt gepakt een boete?
![]()