hallo
ik ben op zoek naar iemand die weet of een audi v6 2.5 tdi in een t4 past
en heeft de gegevens over wat ik allemaal aan moet passen
ik hoef niet met de auto langs de rdw of apk
dus geen zorgen om een keuring
er moet alleen een 180 pk diesel voorin
bedankt alvast kim feyt
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
t4
-
- Berichten: 1489
- Lid geworden op: 11 jan 2007, 15:00
- Roger B. (11)61
- Berichten: 9154
- Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
- Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)
je hoeft niet langs RDW of APK???
geen kenteken dan??
ver weg?? (belgië nen duitsland kennen beide soortgelijke regels voor kentekenafgifte)
Naast de motor moet je ook de versnellingsbak passend krijgen, lengte en montagezijden van aandrijfassen compatible krijgen
motorsteunen verplaatsen eventueel
electronica eventueel aanpassen/wijzigen
Kortom een heel gedoe met hoge kosten....
als het om die 180 pk gaat is er met tuning ook wel wat te behalen met een 2,5 5cilinder....
grootste probleem zal daarbij de versnellingsbak gaan worden die op een gegeven moment de torque en vermogens niet meer aankan.
Ik denk dat er wel 180 pk uit de 5 cilinder te halen is met andere verstuivers/pompaanpassing en chip, turbo aanpassing en grotere intercooler brengen je al heel ver daarheen, mogelijk er voorbij al... maar zoals gezegd moet je dan wel wat bakken op voorraad leggen denk ik
geen kenteken dan??
ver weg?? (belgië nen duitsland kennen beide soortgelijke regels voor kentekenafgifte)
Naast de motor moet je ook de versnellingsbak passend krijgen, lengte en montagezijden van aandrijfassen compatible krijgen
motorsteunen verplaatsen eventueel
electronica eventueel aanpassen/wijzigen
Kortom een heel gedoe met hoge kosten....
als het om die 180 pk gaat is er met tuning ook wel wat te behalen met een 2,5 5cilinder....
grootste probleem zal daarbij de versnellingsbak gaan worden die op een gegeven moment de torque en vermogens niet meer aankan.
Ik denk dat er wel 180 pk uit de 5 cilinder te halen is met andere verstuivers/pompaanpassing en chip, turbo aanpassing en grotere intercooler brengen je al heel ver daarheen, mogelijk er voorbij al... maar zoals gezegd moet je dan wel wat bakken op voorraad leggen denk ik
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
ja dus een 150 pk met chip en rvs katvervanger dubbelle eindemper, is zelfs goed voor 209 pk
http://www.weetjewel.com/images/testrap ... apport.htm
http://www.weetjewel.com/testrapport.htm
http://www.weetjewel.com/images/testrap ... apport.htm
http://www.weetjewel.com/testrapport.htm