Ik ben op zoek naar een goede achteruitrijcamera voor mijn t4 met lang chassis.
ik zoek vooral een camera waarbij ik tijden het achteruitrijden links en rechts het verkeer op de straat kan zien.
Als ik nu thuis vertrek staat mijn bus al voor een deel op straat alvorens ik kan zien of er verkeer afkomt. Da's dus niet zo veilig. Ik dacht ergens een 180 graden camera of zoiets ? Iemand ervaring hiermee ?
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
goede achteruitrijcamera
goede achteruitrijcamera
Laatst gewijzigd door Dirkje op 22 mei 2013, 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: goede achteruitrijcamera
Ik parkeer me met mijn snuit naar het straat toe zo kan ik alles zien wanneer ik vertrek Voor het aankoppelen van een aanhangwagen/caravan gebruik ik de goedkope elro park 34 heb ik toen via kunnen regelen via de NL mediamarkt was dit toen 49€ Hier heb je het topic viewtopic.php?f=2&t=36395&hilit=elro" onclick="window.open(this.href);return false; en hier is een linkje http://www.thiecom.de/elro-park34.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: goede achteruitrijcamera
Ik heb de camera niet nodig voor iets aan te koppelen, wel voor het zicht op de straat (links en rechts).
Misschien een nummerbordcamera of zo ? Er zijn zodanig veel camera's dat ik graag
de ervaring had gelezen van iemand die dergelijk systeem heeft. Eentje dat enkel maar recht achteruit
kijkt, daar ben ik niks mee.
Misschien een nummerbordcamera of zo ? Er zijn zodanig veel camera's dat ik graag
de ervaring had gelezen van iemand die dergelijk systeem heeft. Eentje dat enkel maar recht achteruit
kijkt, daar ben ik niks mee.