Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Opfrisser MET foto's en T4 4ever stickers
- kurt&oxana
Re: Opfrisser
Nee , ben ik vergeten bij Pascal te vragen en origineel niet meer te verkrijgenMultivan Generation schreef:Heb je de 2 dopjes voor de deurpanelen er ook bij?

Busje is terug gebracht

Het was gisteren al laat, maar hier zijn de eerste spypics dan

En nu
straks komt de buurman een handje helpen om het achterraam en het opendakje terug in te bouwen 

En nu

- kurt&oxana
- sgsdebruijn
Gaaf kleurtje hoor, ben benieuwd hoe het eruit ziet als hij af is, succes met de klus
VW T4 Multivan 2.5TDI+++
Prachtige kleur!! 

- Multivan Generation
- Contacteer:
Ik ben benieuwd als het allemaal klaar is...
Maar ik zal je niet langer van je werk houden,
je hebt immers nog een boel te doen
Maar ik zal je niet langer van je werk houden,
je hebt immers nog een boel te doen

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- marcel 415
's avonds is hij donkerder en in de zon komt er een licht gele schijn injan2009 schreef:Dat wordt een opvallende verschijning , zie dat licht ook aardige effecten geeft op de lak

Achterraam, opendak, nieuwe antenne, voorste vleugels, passagierskant is klaar: spiegels, raam cv en elektrische ramen kit alles werkt kabels aangemaakt voor naar achterklep (waren niet meer leverbaar bij vw

Maar bij de bestuurderskant is het een zootje gdvdm, hier werkt enkel de spiegelbediening verder niks geen cv, en de elektrische raambediening van beide zijde werkt ook niet. Dus krijg ik de raammotor niet naar beneden om het raam erin te steken

- Space Piraat
- Contacteer:
We zijn weer klaar voor de start, hopelijk kan iemand me vanmiddag de juiste richting uitsturen met het probleem van de cv en ramen kit maar tot dan gaan we verder met de rest, mss als het niet te laat wordt dat ik nog foto's kan nemen en morgen posten 

Front is af
volgende is het cv/ramen probleem alles controleren
en dan de achterkant, de gordelbevestiging en de zetels erin zodat ik terug kan rijden en later de binnenkant verder

CV/ramen probleem was te wijten aan een massa probleem, weet nog altijd niet hoe het komt maar heb het opgelost met een massa aan te leggen in het portier zelf
de werking van mijn slot is niet degelijk en zal ik dus moeten vervangen
Velgen, tankklep en spoiler moeten nog van de spuiter komen en dus nog geplaatst worden
Wat moet er nog gebeuren: trekoog vooraan zwart spuiten (vergeetje van de spuiter), bovenstaande nog plaatsen, vooraan nog laten zakken, lichten stellen, laten uitlijnen en de volledige binnenkant afwerken maar dit zal voor tijdens de vrijemomenten zijn
Hier de voor (hoe ik hem gekocht heb) en nu het voorlopige resultaat na 2d van 12u
Ik ben er heel tevreden mee
En wat vinden jullie er tot nu toe van (alle meningen zijn welkom, ook wie het maar niets vind mag het zeggen
)
Achterkant

Voorkant

Passagierskant

Bestuurderskant, de enige gelijkenis hier is het tankklepje dat ontbreekt

Dat is het voor nu

Velgen, tankklep en spoiler moeten nog van de spuiter komen en dus nog geplaatst worden

Wat moet er nog gebeuren: trekoog vooraan zwart spuiten (vergeetje van de spuiter), bovenstaande nog plaatsen, vooraan nog laten zakken, lichten stellen, laten uitlijnen en de volledige binnenkant afwerken maar dit zal voor tijdens de vrijemomenten zijn

Hier de voor (hoe ik hem gekocht heb) en nu het voorlopige resultaat na 2d van 12u

En wat vinden jullie er tot nu toe van (alle meningen zijn welkom, ook wie het maar niets vind mag het zeggen

Achterkant

Voorkant

Passagierskant

Bestuurderskant, de enige gelijkenis hier is het tankklepje dat ontbreekt

Dat is het voor nu