Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

weer een STOP teken

vragen over de T5
Plaats reactie
Joey
Berichten: 53
Lid geworden op: 14 feb 2007, 21:07

weer een STOP teken

Bericht door Joey »

na +- twee weken geleden te zijn gestrand met mijn t5 128 kw aut van mei en met 4000 km is het van daag weer zo ver weer pech en langs de snel weg kreeg ik weer een stop teken ik kijken onder de motor kap en zag dat er weer geen koelvloeistof in mijn tank van de koelvloeistof zat en dacht o o ik moet over een week met vakantie maar ik raakte niet in paniek ik dacht dat kan niet waar zijn dacht meteen dat de monteur iets niet goed had aangesloten ,

na te zijn weg gesleept van de snelweg naar een rustige plek zo dat de anwb er na kon gaan kijken concludeerde hij dat er een beugel die de olie slang (zo zei hij dat ) vast hield schuurde tegen een slang vande koelvloeistof leiding de beugel blijkt verkeerd te zijn gemonteerd zij hij, het moest anders om zitten nou schuurde de beugel tegen de koevloeistof leiding en is door het schuren gescheurd nou ff afwachten jullie horen nog hoe het is afgelopen dit allemaal na 4630 km

groeten
Gebruikersavatar
Niels949
Berichten: 425
Lid geworden op: 13 jan 2007, 10:47
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door Niels949 »

Tjonge jonge wat een pech zeg....
Hoop dat je binnenkort weer lekker kan doorrijden....!

Groeten,

Niels949
T4 102 PK uit 2003
CASINI
Berichten: 153
Lid geworden op: 11 mar 2007, 11:45
Locatie: Gouda
Contacteer:

ik ook een stop teken

Bericht door CASINI »

op 30000 olie in de koelvloeistof en wat denkje nu staat ie op 41000 en weer raak.

stop stop stop koelvloeistof proefen en die zit vol maar wel met bagger en olie

:politie

ah hij is al 3 maanden oud grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

l
Je zit tegenwoordig langer vast in het verkeer dan in de bajes.
Joey
Berichten: 53
Lid geworden op: 14 feb 2007, 21:07

Bericht door Joey »

das ook niet best ik had het bij de eerste keer ook allemaal olie in de koelvloeistof wat was het probleem bij jou ook de olie koeler die kapot was gegaan ???????????
Diesel
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jul 2007, 21:53

Bericht door Diesel »

mijn t5 130 pk met 20000 km had het enkele weken geleden ook al.

oliepomp was kapot..zit in het blok,dus waren ze wel effe mee bezig.
Maar om die troep overal uit te krijgen valt niet mee.
over 10000 km bij de service beurt gaan ze hem weer cleanen.

Schijnt dat het door diverse leidingen zit dat spul.en moeilijk reinigbaar is.

succes
Houtjes
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jul 2007, 21:42

Bericht door Houtjes »

Och, zijn we toch niet de enigen. Onze T5 staat nu bij de garage, de derde keer al. We zagen weer olie in het koelvloeistofreservoir. Hopenlijk zijn het nog resten van de eerste keer en levert het verder geen problemen op. Ze gaan hem vandaag weer cleanen. En onderdelen vervangen die vorige keer ook vervangen zijn. Alles iom Pon, want we zijn half over de kook. Woensdag moeten we op vakantie en we zagen de bui alweer hangen. Ik ben benieuwd wat hieruit gaat komen.
Joey
Berichten: 53
Lid geworden op: 14 feb 2007, 21:07

Bericht door Joey »

nou ben net terug van vakantie uit Italie ben gelijk ff op het forum gaan lezen
met mijn bus die dus kapot is gegaan zoals hierboven gelezen ben ik heel huids terug gekomen. Gelukkig want wij gingen niet geheel gerust op vakantie maar het rijden ging buiten gewoon. Zo een reis ben niet eens moe,heb de hele weg geknald, berg opwaards gewoon top kon personen auto ' s gewoon uitlachen vallen allemaal zowat stil ( niet de dikke mb , bmw , audi's ) maar andere moeten gewoon opzij. lwb 174 pk aut
heb een top gehaald van 195.8op mijn (nav pioneer hd3 bt ook top systeeem)dit alles met een zetje in mijn rug maar dit bleef ie wel een tijdje vol houden terwijl de teller bij mij +- 198 aan geeft bij 3800 toeren in zijn 6e versnelling



groeten
Gebruikersavatar
HP Hulscher
Berichten: 167
Lid geworden op: 01 jul 2007, 19:59
Locatie: Amsterdam

Bericht door HP Hulscher »

punt
Plaats reactie