Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
blauw/rood verlichting
blauw/rood verlichting
hoi ik ben op zoek naar de site waar je die om koppel kabelboom kunt kopen.
Ik heb er ooit zelf een gekocht voor mijn bus via een duitse site.
ik had een groen verlicht dashboard en nu een blauwe.Ben nu alleen ff kwijt hoe die site ook al weer hete.
Ik hoor het wel weer groeten jeroen
Ik heb er ooit zelf een gekocht voor mijn bus via een duitse site.
ik had een groen verlicht dashboard en nu een blauwe.Ben nu alleen ff kwijt hoe die site ook al weer hete.
Ik hoor het wel weer groeten jeroen
- Multivan Generation
- Contacteer:
- Roger B. (11)61
zie ook niet echt wat er voor het combi-instrument anders zou worden door die ene cilinder.... sensorwaardes zouden sowieso al anders kunnen zijn door verschil tussen Golf en T4... maar als zij het zo aanbieden is het denk ik geen probleem...
Wel mooi dat zij een set van gebruikt combi-instrument en kabelboom leveren voor een prijs die niet of nauwelijks hoger is dan wat je op ebay voor een losse gebruikte teller betaald
Wel mooi dat zij een set van gebruikt combi-instrument en kabelboom leveren voor een prijs die niet of nauwelijks hoger is dan wat je op ebay voor een losse gebruikte teller betaald
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
Heb het verhaal gelezen, gaat nooit werken maar daar kom je pas achter als je bestelt en betaalt hebt.
Een Golf 4 tacho gaat niet in een t4 werken tenzij je over de programmeer softwair beschikt voor tellerklokken. En deze heeft (bijna) niemand..
Ben er zelf mee bezig geweest, tot een CAN-bus adapter aan toe. gaat niet lukken.
Maar wie het proberen wil,........... misschien kan ik nog wat leren.
De kabelbomen die ze leveren zijn trouwens perfect.
Succes,
Een Golf 4 tacho gaat niet in een t4 werken tenzij je over de programmeer softwair beschikt voor tellerklokken. En deze heeft (bijna) niemand..
Ben er zelf mee bezig geweest, tot een CAN-bus adapter aan toe. gaat niet lukken.
Succes,
Groet, Oskar.
- René
- Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.
Ik moet Oskar gelijk geven.Oskar 725 schreef:Heb het verhaal gelezen, gaat nooit werken maar daar kom je pas achter als je bestelt en betaalt hebt.
Succes,
Heb het zelf ook gedaan, heb hem helemaal storingsvrij werkend gekregen alleen de toerenteller gaat je niet lukken.
Groeten Berrie