Of die dat "helemaal niet"Ernst schreef:helaas nu in handen van mensen die niet begrijpen dat we ons de ........ moeten werken voor zo'n auto.![]()
Jeroen T5 204 schreef:Hoorde van de directeur van Bearlock Nederland dat alle alarmsystemen dit jaar ook afgewaardeerd gaan worden.
Per 1 januari 2014 is bijvoorbeeld klasse 3 ook geen klasse 3 meer. Dus ben je genoodzaakt een Bearlock te gaan kopen ivm verzekering.
Ja Jeroen.............hoe ze t doen is ook mij een raadsel > de gestolen T 5 stond bij hem thuis om de hoek > ik had mij idd ook laten voorlichten qua montage en dat klonk mij ook erg degelijk in de oren. Tot ik diverse mensen sprak van een bedrijf dat diverse bussen had rijden en bearlocks had ingebouwd met de eerder genoemde klachten, ik heb toen gekozen voor een alarmsysteem.Jeroen T5 204 schreef:Waar stond hij geparkeerd ? bij zijn huis?
Ben zelf bij e inbouw geweest van mijn Bearlock, maar je bent een knappe kerel als je die kapot krijgt.
Alles word met afbreekbare inbusbouten vast gezet en het slot zelf is ook niet te forceren middels keybumping. Dan blokkeert hij.
Je moet dus al een boel gereedschap bij je hebben om het los te maken.
Dus hoe ze dan die bussen meekrijgen is mij een raadsel. Dit moet opvallen.
Dan wordt ik wel wakker Matje en bel 112matje86 schreef:zo http://www.youtube.com/watch?v=5J6XDI1EDhg" onclick="window.open(this.href);return false;