Deze morgen effe langs geweest bij Multivan Generation (Peter), om veertjes op te halen. Mijn verlagingsveren zijn namelijk net iets te zwak onder volle belading en dit hoop ik te compenseren met deze
Na de tips en kleine inspectie van Peter hebben we een toerke met Peter zijn mooie rooie gedaan en die bus rijd zoals te verwachten super zowel in de onderste als de bovenste toerentellerschaal en dit komende van een standaard 88pk blok
Peter zag ook meteen dat mijn schakelbolletje volledig weg was

nu de laatste 3 wkn schakelde hij wat moeilijker in zijn 1 maar verder schakelt mijn busje nog super

--> direct thuis naar de VW-dealer en schakelbolletje is besteld en volgende week vrijdag wordt het geplaatst door mijne maat de garagist.
Ook het misterie van het vervelende tikkend geluid is opgelost vacuümpomp dient vervangen te worden, aangezien het enkel vervelend is en verder niet hindert zal het besteld worden en bij het volgend onderhoud vervangen worden
Wat het toch niet allemaal doet als je effe met je bus langs de perfectionist langs rijd, bedankt voor de tips en de vlotte babbel Peter