Ik zal me ten eerste even voorstellen aangezien ik hier nieuw ben.
Ik ben Ricardo 20 jaar oud en had naast mijn audi cabrio mijn Multivan allstar erbij gekocht voor mijn scooterhandel. Aangezien ik de waarde van de multivan nog niet inzag gebruikte ik de banken ed. voor het vervoeren van scooters en onderdelen

Genoeg over mij nu. Ik heb een aantal vragen waar ik nu mee zit.
1.Mijn t4 is van '93 en is op kenteken kampeerauto dus heb gebeld naar de belastingdienst en betaalde dus een kwarttarief. In eens kreeg ik een inspecteur aan de deur om even naar mijn "kampeerauto" te kijken. Ze twijvelde dus of het wel echt een kampeerauto is. Er zit een keukentje in maar ik heb GEEN hefdak! Blijft hij nou kamper of moet ik voor geel gaan betalen?
2.Ik ben nu aan het uitzoeken wat het gaat kosten om leer in mijn bus te krijgen maar welke kleur zouden jullie doen. Aangezien die van mij Two-Tone is (rood met grijs onder) ik dacht zelf aan creme leer. Graag jullie mening.
3.Welke sturen kunnen er zo in mijn bus aangezien het stuur nu een vrachtwagen stuur lijkt

4.Ik ben op zoek naar 17" velgen met banden wie heeft er een supersetje liggen voor een leuk bedrag zo rond de 350 a 400 euro.
Allemaal alvast bedankt!!