Ik rij met deze t4 nu 5 jaar met veel plezier

Nou is mijn vraag; Wie heeft er advies en mogelijk een niet al te kostbare oplossing? Omgeving Alkmaar.
Bij voorbaat dank.
Nee ! niet afknijpen !leonard schreef:.
Die slang gewoon goed afknijpen? is dat ook voldoende?
Dat was waarschijnlijk een Golf met 1.6D ? Dat is geen abnormaal hoge km stand voor een oude Golf .repelsteeltje schreef:ik zou gewoon niets doen met die carterslang, of je moet grote blauwe rooksporen trekken.....
mijn eerste golf diesel reed na 700.000 km nog steeds, daar kon op één tank diesel zo een liter olie bij, zonder te peilen...
.
Inderdaad , dat bedoel ikrepelsteeltje schreef:Tuurlijk heeft hij het in een bus niet makkelijk. Het beroerdste voor deze motoren is langdurig plankgas draaien om maar 125 km/h te rijden.
Daar gingen de 1.6 D blokken in de vorige transporter ook aan kapot.
Je hebt Mail...grt.Harryleonard schreef:Na reparatie van een behoorlijke olielekkage-pakking dicht bij de oliefilter!?-,meldt de garagist me dat de motor op is en dat hij het spoedig helemaal zal gaan begeven-iets met druk opbouwen / zuigerveren verteld hij me.
Ik rij met deze t4 nu 5 jaar met veel plezier-al zou die iets pittiger mogen zijn- en rij jaarlijks 10000km zonder grote problemen te hebben gehad.
Nou is mijn vraag; Wie heeft er advies en mogelijk een niet al te kostbare oplossing? Omgeving Alkmaar.
Bij voorbaat dank.