Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
mijn hondentransporter
Re: mijn hondentransporter
zo hoog tijd voor foto's
- Bijlagen
-
- raamlijsten hadden wat roest
- 1386162535672.jpg (35.07 KiB) 1538 keer bekeken
-
- sloopfase, tussenschot weg
- 1386162535986.jpg (33.99 KiB) 1538 keer bekeken
het lukt nog steeds niet om meerdere foto's op de goede volgorde te plaatsen, maar ja, het geeft een idee van de voortgang zullen we maar zeggen.
Bus is nu technisch (bijna) klaar, er moest best veel aan gebeuren, maar nu kan ik er hopelijk een tijdje tegen. Plafond en wanden zijn geisoleerd, wandjes hebben een houten plaat. Deuren achter en de schijfdeur hebben een houten plaat, ben nu alles in de jachtlak aan het zetten.
Volgende fase is het realiseren van de vaste kooien zodat de honden ook nog rechtop kunnen zitten, aangezien mijn honden vaak lang in de auto zitten vind ik dat een must.
Bus is nu technisch (bijna) klaar, er moest best veel aan gebeuren, maar nu kan ik er hopelijk een tijdje tegen. Plafond en wanden zijn geisoleerd, wandjes hebben een houten plaat. Deuren achter en de schijfdeur hebben een houten plaat, ben nu alles in de jachtlak aan het zetten.
Volgende fase is het realiseren van de vaste kooien zodat de honden ook nog rechtop kunnen zitten, aangezien mijn honden vaak lang in de auto zitten vind ik dat een must.
- Bijlagen
-
- het is de bedoeling dat deze deurtjes in een frame komen, en dat frame in een houten constructie die aan de wanden en bodem vast wordt gezet. Aan de binnenkant komt dan dezelfde constructie. In het midden een tussenschot
- P1020725 k.jpg (170.82 KiB) 1537 keer bekeken
Je kunt, als je foto's hebt geplaatst, met het knopje 'plaats in bericht' de regelcode van het plaatje IN het bericht plaatsen.curlyone schreef:het lukt nog steeds niet om meerdere foto's op de goede volgorde te plaatsen
Deze regelcode staat dan vaak bovenaan je berichtje. Maar deze kun je daarna knippen en op precies de juiste plek in je berichtje plakken.
Let er wel op dat je de codes ervoor en erna inclusief de blokhaken en code [attachment-0}naampje[/attachment] kopieërt. (Zomaar van internet)
Odorf
Had een VW T4 1.9 TD Westfalia California Coach 1994
>>projecten<<
>>projecten<<
Dank je Odorf, zal het volgende keer proberen, ben nog lang niet klaar dus er komen hopelijk snel weer foto's. Leuk hondje heb je gevonden :)
groet Hannie
groet Hannie
Een dakje voor mij, en een dakje voor de honden, is dat cool of niet
Niet zelf gedaan natuurlijk, verder als een verfkwast vasthouden kom ik niet, ik bedenk hoe ik het wil hebben
Nog meer liefhebbers?
Grt Harry
Grt Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
weer een paar klusjes gedaan vandaag:
U bent goed bezig
Groeten Maarten(RITC)
witte T4 dubbele cabine, 2.0 benzine bj.2001
Defensie blauwe T5 lwb DC 1.9 tdi bj.2007
witte T4 dubbele cabine, 2.0 benzine bj.2001
Defensie blauwe T5 lwb DC 1.9 tdi bj.2007
Idd lekker ah klussen aan die
Ziet er perfect uit!
enne...ik vergeet het niet hoor...ben zoekende!
grt.Harry
enne...ik vergeet het niet hoor...ben zoekende!
grt.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Is goed Harry het is nog geen zomer