Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Tussenschotraam afneembaar maken
Tussenschotraam afneembaar maken
Ik heb een amostussenschot met een plakruit dus zonder rubber.
Nu wil ik deze afneembaar maken zodat ik deze af en toe eruit kan halen want als ik hem erop kit dan kan ik deze er moeilijk elke keer erin en eruit halen.
Heeft er iemand tips?
Nu wil ik deze afneembaar maken zodat ik deze af en toe eruit kan halen want als ik hem erop kit dan kan ik deze er moeilijk elke keer erin en eruit halen.
Heeft er iemand tips?
- Multivan Generation
- Contacteer:
Re: Tussenschotraam afneembaar maken
Is dat toegestaan, die tussenruit er af en toe uithalen?
http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/c ... estelautos
http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/c ... estelautos
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
in nederland niet, overal in europa wel 

Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
het gaat om een dc , hij heeft bij mij het raam opgepikt
of het raam gewoon op een frame plakken en het hele frame tegen de dc aan schroeven
of het raam gewoon op een frame plakken en het hele frame tegen de dc aan schroeven

Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Idd, mee uitkijken. Je zal niet snel gecontroleerd worden. Maar als je dat raam , al dan niet tijdelijk, verwijderd, dan voldoet de auto niet meer aan de grijs kenteken eisen. Beetje overijvigere ambtenaar kan gaan terugrekenen. Aantal jaar op naam maal het verschil ten opzichte van geel kenteken = bingo en een beetje boete erbij
Bedankt voor de tips, zal de raam gewoon vastkitten.
-
- Contacteer:
Das een mooi verhaal maar als je nu al op geel kenteken rijd ? dan word het toch moeilijk terugrekenen voor de mannen !MrMillion schreef:Idd, mee uitkijken. Je zal niet snel gecontroleerd worden. Maar als je dat raam , al dan niet tijdelijk, verwijderd, dan voldoet de auto niet meer aan de grijs kenteken eisen. Beetje overijvigere ambtenaar kan gaan terugrekenen. Aantal jaar op naam maal het verschil ten opzichte van geel kenteken = bingo en een beetje boete erbij
Duck-tape is like the Force ! It has a light- and a dark side and it holds the universe together.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Als je al op geel kenteken rijdt,Bikevouwer schreef:Das een mooi verhaal maar als je nu al op geel kenteken rijd ? dan word het toch moeilijk terugrekenen voor de mannen !MrMillion schreef:Idd, mee uitkijken. Je zal niet snel gecontroleerd worden. Maar als je dat raam , al dan niet tijdelijk, verwijderd, dan voldoet de auto niet meer aan de grijs kenteken eisen. Beetje overijvigere ambtenaar kan gaan terugrekenen. Aantal jaar op naam maal het verschil ten opzichte van geel kenteken = bingo en een beetje boete erbij
dan hoef je ook geen schot te hebben en is het dus niet van toepassing.
Geel kenteken auto's hebben voor de Belastingdienst heel andere inrichtingseisen.
Je betaalt dan wel meer houderschapsbelasting, en ook de (rest-) BPM is voldaan..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...