Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Project offroad style and on the road again 'banded steelies'
Re: Project offroad style
Mooi kleurtje
Groeten Maarten(RITC)
witte T4 dubbele cabine, 2.0 benzine bj.2001
Defensie blauwe T5 lwb DC 1.9 tdi bj.2007
witte T4 dubbele cabine, 2.0 benzine bj.2001
Defensie blauwe T5 lwb DC 1.9 tdi bj.2007
Prachtig resultaat, en leuk om dit zo te kunnen volgen!
Tom nr.1198
T4 Multivan Westfalia 2.4D 1995
bedankt voor de aardige reacties 

Mooi geworden.
Mag ik trouwens nog smoke-achterlichten suggereren om het geheel af te maken?

Groeten, Dennis
97'er 2.5 B/LPG Surf-Camper (Rode) en 96'er 2.5 TDI Surf-Bus (Blauwe)
97'er 2.5 B/LPG Surf-Camper (Rode) en 96'er 2.5 TDI Surf-Bus (Blauwe)

DNS schreef:Mooi geworden.![]()
Ja, dat had ik ook al gezien, wil ze alleen niet nieuw kopen, maar die komen er wel
Ik mis zowieso wel meer zwarte accenten , ik dacht ook aan een bull bar en sidebars in het zwart dan he
en ook een vette LED bar op het dak , dat lijkt me ook wel wat, Ik wordt gek van die bus haha

Ik ga morgen even de achterklep opnieuw isoleren met glaswol (heeft ie orgineel ook) en de voorruit zit er ook alweer in.
vette bus geworden, mooi gedaan

VW T5 California Black Edition TDI > Individual Project topic
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar

ben er niet zo goed in, maar dit wil ik ook nog doen, zwarte folie op de achterste ramen en de tussenstukjes ook zwart, dat geeft evenwicht.
Ik heb nog aardig wat matzwarte 3M folie over...is niet op maat dus je moet ze zelf uitknippen/snijden...heb het zelf van een andere wjweller gekregen...moet voldoende zijn voor alle stijlen...P.B. me maar als je interesse hebt..
Is echt goede kwaliteit...zie foto...
grt.Harry
Is echt goede kwaliteit...zie foto...
grt.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
okee Harrie,
dat is erg aardig, bedankt, misschien benader ik je daar wel voor.
Een klant van mij is een beletteraar (gek woord) ik wil eerst even kijken wat voor leuke motiefjes zij hebben. misschien iets van carbon relief of zoiets.
en ik wil de achterste ramen er ook mee doen , van buiten dus.
dat is erg aardig, bedankt, misschien benader ik je daar wel voor.
Een klant van mij is een beletteraar (gek woord) ik wil eerst even kijken wat voor leuke motiefjes zij hebben. misschien iets van carbon relief of zoiets.
en ik wil de achterste ramen er ook mee doen , van buiten dus.
oke...voor de ruiten is het te weinig..
grt.Harry
grt.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
hoe is het toch allemaal mogelijk he,
Woensdagavond deuk in achterklap gereden tegen een paal, (dader bekend) een lekkere opsteker als je net klaar ben met alle roest en schades weggewerkt te hebben.
En van morgen merkte ik dat alle deuren openstonden omdat de Camper dienst had gedaan als proletarisch winkelcentrum.
met als resultaat , pioneer klapscherm en misschien wat andere spullen gejat.
waar je trouwens niets aan hebt zolang je de tuner (die weggebouwd is) niet hebt.
gaat lekkerrrr..........
Woensdagavond deuk in achterklap gereden tegen een paal, (dader bekend) een lekkere opsteker als je net klaar ben met alle roest en schades weggewerkt te hebben.
En van morgen merkte ik dat alle deuren openstonden omdat de Camper dienst had gedaan als proletarisch winkelcentrum.
met als resultaat , pioneer klapscherm en misschien wat andere spullen gejat.
waar je trouwens niets aan hebt zolang je de tuner (die weggebouwd is) niet hebt.
gaat lekkerrrr..........

Nou lekker dan, ben je mooi klaar mee. Zonde.
Tom nr.1198
haha
, helpt niet,
vandaag wilde een andere (ook mij bekende) dader de t4 even lenen en kijken hoe ie nu rijdt, en jawel hoor hele rechterkant onder de krassen door langs scherpe takken te rijden omdat er ergens gekeerd moest worden.
De lak zit er dan wel een week op maar is natuurlijk nog niet keihard, maar de meeste krassen kon ik nog wel weg wrijven.
Nou drie keer is scheepsrecht dus zal het vanaf nu wel beter gaan, ik kan er inmiddels redelijk tegen, tis maar een stuk blik, ahum
Ontdekte ook nog dat ik twee stoelen kwijt ben die ik net van mijn ouders gekregen had om mee te nemen als we gaan kamperen, tis toch niet te geloven he, waarom moeten ze nou zo nodig zomaar je spullen meenemen he, ik snap er niks van.
van de week ga ik nog even wat stukjes bij werken , dat is dan wel weer handig van een gerollerde auto, en de bekleding terugplaatsen van de zij- en achterdeur.

vandaag wilde een andere (ook mij bekende) dader de t4 even lenen en kijken hoe ie nu rijdt, en jawel hoor hele rechterkant onder de krassen door langs scherpe takken te rijden omdat er ergens gekeerd moest worden.
De lak zit er dan wel een week op maar is natuurlijk nog niet keihard, maar de meeste krassen kon ik nog wel weg wrijven.
Nou drie keer is scheepsrecht dus zal het vanaf nu wel beter gaan, ik kan er inmiddels redelijk tegen, tis maar een stuk blik, ahum

Ontdekte ook nog dat ik twee stoelen kwijt ben die ik net van mijn ouders gekregen had om mee te nemen als we gaan kamperen, tis toch niet te geloven he, waarom moeten ze nou zo nodig zomaar je spullen meenemen he, ik snap er niks van.
van de week ga ik nog even wat stukjes bij werken , dat is dan wel weer handig van een gerollerde auto, en de bekleding terugplaatsen van de zij- en achterdeur.
Heb je nu ook een soort side skirts getekend?schnarf schreef:
ben er niet zo goed in, maar dit wil ik ook nog doen, zwarte folie op de achterste ramen en de tussenstukjes ook zwart, dat geeft evenwicht.
VW T5 California Black Edition TDI > Individual Project topic