Na lang wikken en wegen heb ik eindelijk de knoop doorgehakt om mijn T5 multivan om te bouwen naar camper.
Een reimo dak heb ik besteld via een goede kennis met een garage. Samen met hem gaan we het dak plaatsen.
Zelf ga ik een keukentje met mimimale eisen maken. Ala reimo T5 multivan keuken maar dan een beetje goedkoper

Ik wil er een 7 persoonscamper van maken.
In grote lijnen weet ik wel de procedure hoe verder maar toch hoor ik graag van jullie wat ik allemaal tegen kan komen.
De bus is nu als bestelwagen (DC) geregistreerd. Als eerste ga ik nu het tussenschot verwijderen om zo aan het dak te kunnen beginnen. Na de plaatsing maak ik de bus van binnen netjes af wat betreft de originele bekleding.
Morgen ga ik beginnen met de keuken, hier zal ik dan wel foto's van plaatsen. Ik ben benieuwd naar jullie mening en of het volgens jullie dan aan alle eisen voldoet.
Mocht hij dan op een gegeven moment klaar zijn, hoe pak ik dan het beste de keuring aan?
Gewoon op de bonnefooi en dan afwachten wat ze zeggen? Ik heb begrepen dat er tegenwoordig geen belastingdienst meer zit bij de rdw. Hoe gaat dat nu in zijn werk dan? Ik hoor graag hoe ik dit alles het beste kan aanpakken.
Wordt vervolgt...
en bedankt alvast!