Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
elektrische zijraam
elektrische zijraam
Sinds een paar dagen gaat het elektrisch raam van de rechter voordeur maar maximaal half open, op automatisch en op handbediening, hij gaat echt niet verder............
Heeft iemand een idee?
Gr. Niels.
Heeft iemand een idee?
Gr. Niels.
- Wim T4 935
Re: elektrische zijraam
Ik heb inmiddels geconstateerd dat ik hetzelfde of een soortgelijk probleem heb.
http://www.weetjewel.com/tips_en_trucs/ ... _ramen.htm" onclick="window.open(this.href);return false; lost mijn probleem niet op.
Deur bekleding verwijderd en schoongemaakt/gesmeerd waar ik bij kan maar nog steeds hetzelfde.
Hoe moet het raammechaniek worden gedemonteerd?
http://www.weetjewel.com/tips_en_trucs/ ... _ramen.htm" onclick="window.open(this.href);return false; lost mijn probleem niet op.
Deur bekleding verwijderd en schoongemaakt/gesmeerd waar ik bij kan maar nog steeds hetzelfde.
Hoe moet het raammechaniek worden gedemonteerd?

Groeten van Wim

- Ron Mokum 383
Hoi Niels wat je kan proberen is de accu kabel los halen en weer vast zetten!niels schreef:Sinds een paar dagen gaat het elektrisch raam van de rechter voordeur maar maximaal half open, op automatisch en op handbediening, hij gaat echt niet verder............
Heeft iemand een idee?
Gr. Niels.
Ik heb het zelfde gehad.
Mijn raam was vast gevroren en ik wilde hem open doen en dat ging natuurlijk niet.
Dus kabel los en het probleem was opgelost. (wel opnieuw inleren)
Gr.Ron Mokum
Laatst gewijzigd door Ron Mokum 383 op 25 apr 2014, 13:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Als men naar links kijkt dan ziet men rechts niets.
Groet Ron Mokum 383
Groet Ron Mokum 383
Ander zoals Matje al melde, de kabel boom die je portier in gaat even alle kabeltjes op breuk controleren, meestal is er een of meerdere kabeltjes gebroken.
mvgr.Coen 220
mvgr.Coen 220
Het raam reageert goed op biede bedieningsschakelaars, maar komt niet verder dan half open, het stopt gewoon, keer op keer, dus de bovenste helft reageert prima, maar geheel open is er niet bij..............
Misschien dat er in het mechanisme zelf iets mis kan zijn?
Gr. Niels
Misschien dat er in het mechanisme zelf iets mis kan zijn?
Gr. Niels
-
Accu los koppelen hielp bij mij ook.
Egbert
Egbert
2015 Iveco Daily 50C15
2018 Hyundai Tucson diesel
2018 Hyundai Tucson diesel
Accu afgelopen weekend losgekoppeld, en het ongelofelijke is gebeurd; het raam gaat weer geheel open, het enige wat nog niet werkt is het automatisch dichtgaan na aantikken schakelaar..............
Gr. Niels.
Gr. Niels.
Door het vastlopen van het raam was dit verkeerd ingeleerd. Dat moet je nu weer opnieuw doen. Houd de schakelaar tijdens het openen van het raam vast. Ook als het raam helemaal open is, nog een 10 seconden vast houden. Daarna op dezelfde manier het raam sluiten. Dus de schakelaar vast houden, ook nu nog ongeveer 10 seconden nadat het gesloten is. Als ik het goed heb dan moet het openen en sluiten nu goed gaan.
Hallo Dick,
Dit ga ik morgen direct proberen !!
Gr. Niels.
Dit ga ik morgen direct proberen !!
Gr. Niels.
Hallo Dick, het is helemaal geweldig !!!!!!!!!!!!!!
Gr. Niels.
Gr. Niels.
- Ron Mokum 383
niels schreef:
Sinds een paar dagen gaat het elektrisch raam van de rechter voordeur maar maximaal half open, op automatisch en op handbediening, hij gaat echt niet verder............
Heeft iemand een idee?
Gr. Niels.
Hoi Niels wat je kan proberen is de accu kabel los halen en weer vast zetten!
Ik heb het zelfde gehad.
Mijn raam was vast gevroren en ik wilde hem open doen en dat ging natuurlijk niet.
Gr.Ron Mokum
Had ik toch gelijk!!!!!!!!!!!!!!
Heeft iemand een idee?
Gr. Niels.
Hoi Niels wat je kan proberen is de accu kabel los halen en weer vast zetten!
Ik heb het zelfde gehad.
Gr.Ron Mokum
Had ik toch gelijk!!!!!!!!!!!!!!

Als men naar links kijkt dan ziet men rechts niets.
Groet Ron Mokum 383
Groet Ron Mokum 383