het is gewoon wonderlyk dat er niet meer roest te vinden is voor een t4 van 1999 maar jha het is een ziekenwagen en die worden
over het algemeen goed verzorgd door de dealer alleen het motor gedeelte is totaal onderkomen de hele remmery doorgespoeld die remolie was niet meer om aan te zien remschyven en blokken voor en achter zyn noch in goede staat,het zal heel wat euro kes
kosten om het t4je up to date te krygen dus rustig aan keulen is ook niet gemaakt op een dag.
nu de onderkant goed laten drogen, hopenlyk werkt het weer een beetje mee ,dan kan ik morgen de onderkant met 7bussen bitumen inspuiten dat geeft een mooie homogene laag kosten 77eurokes
wat er noch allemaal moet gebeuren inlaatspruitstuk eraf halen en laten weken in en badje mix egr grondig kuisen en terug plaatsen heel de distributie en waterpomp vervangen, onder de voorruit terug opwerken alle filters de vuilbak in nieuwe gloeijers
nieuwe ejectoren alle stikkers verwyderen ,speciaal gereedschap kopen om krukas bout te blokkeren en pompafstel set ze zeggen wel eens dat goed gereedschap het halve werk is ,dat is inderdaad een must
ik heb wel een vraagje ik heb de motorcode opgezocht by my staat acv 2 het zou een 2400 cc zyn van 1999 nu vraag ik me af waar staat die 2 voor, hy staat niet in de lyst wel acv 2500cc

tot de volgende en by voorbaat dank aan de moderrators die het mogelyk maken om ons alle wat by te leren
groeten jozef nabunneke