Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Veilig vertrouwd adres voor onderhoud?

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Blue Thunder 505
Berichten: 156
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:16
Locatie: Almere

Veilig vertrouwd adres voor onderhoud?

Bericht door Blue Thunder 505 »

Hoi allemaal, door alle nare rompslomp omtrent een scheiding heb ik het gevoel weer een beetje met beide benen op de grond te komen staan. Ik realiseer me dat je ook op andere manieren alleen kan komen te staan en dan valt een scheiding helemaal in het niet!

Goed, het is binnenkort tijd om mijn busje eens grondig aan te (laten) pakken. Hij moet gewoon even helemaal nagekeken worden en waar nodig onderdelen vervangen/aanpassen/grote beurt, etc.
Hiervoor zoek ik een goed en betrouwbaar adres wat ook nog eens betaalbaar is. Als ik er even voor moet rijden vanuit Almere dan is dat geen probleem maar graag een garage waar ik een leenauto mee kan krijgen.

Wie o wie heeft voor mij een goede tip?
http://www.automake-up.nl

TALENT CONTROLS POWER
Bikevouwer
Berichten: 789
Lid geworden op: 08 apr 2007, 17:12
Locatie: 't Veld
Contacteer:

Bericht door Bikevouwer »

Ik heb een goed en vertrouwd adres in Amsterdam, of er een leenauto is dat weet ik niet (volgens mij niet)
alles word uitgevoerd bij een VW garage maar in de avonduren en dat scheelt aanzienlijk in de kosten.
als je een telefoonnummer wilt hebben van de man dan mail je me maar even.
grtz vouwer
Gebruikersavatar
keescv
Berichten: 472
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:50
Locatie: anna paulowna

Bericht door keescv »

de firma zentveld in schagen is goed kwam er zelf al 7 jaar met een caddy en een t4 ,zelfs mijn collega's komen er nu vanuit heerhugowaard omdat de dealer daar niet zo is.

zelf kom ik er niet meer omdat ik nu een opel rij ,maar anders ging ik toch daar heen.

altijd een knappe leenauto mee gehad en goede service en contact met de monteurs ,vraag anders als je belt naar tom saers dat is een goede vent.

okee er zijn vw rijders die niet tevreden zijn met ze maar ik persoonlijk heb geen problemen met ze gehad ,oja je krijgt ook nog korting bij ze als je de sticker heb geplakt van weetjewel.
Gebruikersavatar
de Masseur
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 jan 2007, 14:17

Bericht door de Masseur »

Hi Blue Thunder

mijn T4 is in onderhoud bij EUROCARS in AALSMEER (voorheen Amstelveen)
daar wordt gerepareerd ipv vervangen! JOS = oud ANWBer met veel liefde voor het detail en jou portemonnee!
heb er verder geen binding mee - ben alleen erg goed te spreken over hem
een tal weetjewellers komen er inmiddels ook.

Jos van Diemen - EUROCARS
0297 340048

hij heeft ook leenautos - meestal gratis - bellen=weten

groet

Andreas 251
een echte Oostenrijker
zeilgek zonder boot
T4 gek MET T4
Mountainbikegek met fiets
skileraar en alles wat met buitensport te maken heeft
Gebruikersavatar
Blue Thunder 505
Berichten: 156
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:16
Locatie: Almere

Jongens, bedankt!

Bericht door Blue Thunder 505 »

Het is best moeilijk. Waar de een makkelijk mee omgaat, geeft bij de ander problemen. Ik ga met de opgegeven informatie even aan de slag.

Bedankt! :happy
http://www.automake-up.nl

TALENT CONTROLS POWER
Plaats reactie