http://emobility.volkswagen.de/de/de/pr ... logie.html
Kan bijna niet anders als dat het ook in een T6 beschikbaar komt.
Ruimte genoeg daarin voor een king-size accu-pack

Klik ook even op eT!

Is dus NIET zo.robertTREBOR schreef:Ik geloof nooit dat vol elektrisch rijden toekomst heeft. Drama !!
Minimaal 3 uur laden , maximaal 150 km te rijden
Schoon water uit de uitlaat ja, maar hoe schoon is de productie van waterstof dan?robertTREBOR schreef:--------------------------------------------------------------------------------------
waterstof is gewoon de oplossing, moet alleen veel goedkoper worden qua productie en
moet een groot netwerk van tankstations komen , maar dan houdt niets de opkomst van deze echt
schone energiebron meer tegen !
ca 6 kg waterstof tanken binnen 3 min. goed voor ca 600 km Ultra Schoon rijden.....alleen schoon
DRINKBAAR water uit de uitlaat !
http://www.teslamotors.com/nl_NL/supercharger– Haushaltssteckdose: 10 bis 12 Stunden
– Wallbox: 6 bis 8 Stunden
– CCS-Ladesäule: bis zu 30 Minuten.
Mit dem Netzladekabel für normale Steckdosen haben Sie immer das richtige Kabel dabei.
Fürs schnelle Laden mit Gleichstrom gibt es einen Combostecker, der an der Schnellladesäule befestigt ist.
Das „Combined Charging System“ (CCS) ist international als Standard bestätigt.
Oviivo schreef:Och jee, wat een grote stappen snel thuis redeneringen hier...
Ik rij al jaren een Opel Ampera; elektrisch rijden is fanatastisch. Zo goed bevallen dat ik eind dit jaar een elektrische motor erbij koop![]()
Betere accu techniek en een goed laadinfrastructuur zal er volgens mij echt voor gaan zorgen dat het een feestje wordt. Maar dat duurt nog wel even.
Het punt is inderdaad de accutechniek en laadinfrastructuur. Als die verbeteren, kun je wel vol-elektrisch door het leven. De Tesla haalt zo'n 400 km op 1 lading. Laat dat IRL 300 km zijn, dat is gewoon bruikbaar voor iedereen, zeker met 30 minuten laden voor opnieuw 200km +.robertTREBOR schreef:Oviivo schreef:Och jee, wat een grote stappen snel thuis redeneringen hier...
Ik rij al jaren een Opel Ampera; elektrisch rijden is fanatastisch. Zo goed bevallen dat ik eind dit jaar een elektrische motor erbij koop![]()
Betere accu techniek en een goed laadinfrastructuur zal er volgens mij echt voor gaan zorgen dat het een feestje wordt. Maar dat duurt nog wel even.
Beste Ovi
Ik heb niets over een hybride auto vermeld, niets dan lof over deze techniek.
Een elektrise motor die middels een benzine of dieselmotor wordt opgeladen en met KERS techniek erin waardoor
remenergie wordt omgezet in pure elektriciteit , die je weer kan gebruiken voor het optrekken , nix mis mee !
Ik heb het over puur elektrisch rijden en dan heb je te maken met een actieradius van 100 max. 150 km !!
En als het regent , ruitenwissers aan of vriest of je hebt de stoelverwarming aan en je radio sta je na 80 km al met een
lege accu langs de kant.
Ik zou met dagelijks vaak meer dan 150 / 200 km te rijden niets aan een vol elektrise auto hebben, mensen die
30 / 50 km per dag rijden kunnen er uitstekend mee uit de voeten uiteraard.
renault zoe , nissan leaf enz.
http://www.autoweek.nl/autoreview/37387 ... zoe-intens" onclick="window.open(this.href);return false;