Mijn T4 heb ik inmiddels ruim 5 jaar en ben er nog steeds zeer happy mee! Hij is nu inmiddels 12 jaar en ga tzt toch eens uitkijken naar een andere.
Ik hou de 2e hands prijzen niet zo bij. Wat ik me afvraag is of sinds de afschaffing van het grijze kenteken de 2e hands prijzen nog steeds veel lager zijn dan van voor het moment van deze afschaffing.
Grijs kenteken auto's werden toen door particulieren massaal verkocht wat de verkoopprijzen deed dalen.
Is dit weer bijgetrokken en zijn de prijzen weer op het zelfde niveau als voor de afschaffing of blijven de 2e prijzen lager dan voorheen?
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Prijzen 2e hands Transporters
-
- Berichten: 457
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:38
- Locatie: Purmerend
- Contacteer:
Interessante materie.
Ik wil mijn oude T4 verkopen.
Die staat alweer vier jaar onder de Portugese zon, en is sinds die tijd ook niet in NL gekeurd geweest, maar staat nog wel op NL kenteken.
Overigens gaat hij hier wel elk jaar naar de keuring.
Ik heb dus zowel in NL als hier een probleem, in NL ivm de keuring (al twee boetes, nu ik een nieuwe T4 heb is hij geschorst) en hier in PT omdat je de auto MOET invoeren na 6 maanden. Maar bewijs maar eens dat hij hier langer als 6 maanden is, met die open grenzen.
Invoeren hier gaat me 2000 euro kosten, en dat is niet leuk meer.
Dus sta ik voor de volgende keuzes:
- In Nederland verkopen, kost me de reis, APK en wat krijg ik er dan nog voor?
- Legaliseren in PT, en verkopen voor circa 4500 euro
- Legaliseren in PT, en hem door een werknemer laten gebruiken.
- Hier in PT gewoon op NL kenteken verkopen, maar dan vang ik er niet veel voor.
Het is een witte T4 dubel cabie uit 1994 met 280.000km op de teller.
Motor is een 1,9D, lekker zuinig, betrouwbaar, maar niet zo pittig.
De auto verkeerd in goede staat, heeft een radio CD speler, stuurbekrachtiging, maar verder geen extra's
Zie foto hieronder.
Wat is jullie schatting wat ik er in NL voor zou vangen?.

Mijn idee is dat als iemand uit NL er 2500 euro voor geeft, en hem komt ophalen, hij hem voor die prijs mag hebben.
Mvg,
Eric[/url]
Ik wil mijn oude T4 verkopen.
Die staat alweer vier jaar onder de Portugese zon, en is sinds die tijd ook niet in NL gekeurd geweest, maar staat nog wel op NL kenteken.
Overigens gaat hij hier wel elk jaar naar de keuring.
Ik heb dus zowel in NL als hier een probleem, in NL ivm de keuring (al twee boetes, nu ik een nieuwe T4 heb is hij geschorst) en hier in PT omdat je de auto MOET invoeren na 6 maanden. Maar bewijs maar eens dat hij hier langer als 6 maanden is, met die open grenzen.
Invoeren hier gaat me 2000 euro kosten, en dat is niet leuk meer.
Dus sta ik voor de volgende keuzes:
- In Nederland verkopen, kost me de reis, APK en wat krijg ik er dan nog voor?
- Legaliseren in PT, en verkopen voor circa 4500 euro
- Legaliseren in PT, en hem door een werknemer laten gebruiken.
- Hier in PT gewoon op NL kenteken verkopen, maar dan vang ik er niet veel voor.
Het is een witte T4 dubel cabie uit 1994 met 280.000km op de teller.
Motor is een 1,9D, lekker zuinig, betrouwbaar, maar niet zo pittig.
De auto verkeerd in goede staat, heeft een radio CD speler, stuurbekrachtiging, maar verder geen extra's
Zie foto hieronder.
Wat is jullie schatting wat ik er in NL voor zou vangen?.
Mijn idee is dat als iemand uit NL er 2500 euro voor geeft, en hem komt ophalen, hij hem voor die prijs mag hebben.
Mvg,
Eric[/url]
Rust Roest
Maar Roest Rust Niet
Maar Roest Rust Niet