onlangs setje veringen om te verlagen gekocht van Jos waarvoor dank, en die zijn dan via verschillende personen van het forum van de eene kant naar de andere kant van Nederland gereisd Zo zijn die terechtgekomen bij Peter (Multivan generation)
Vandaag ben ik deze gaan ophalen maar toen ik er was hebben we ze er gelijk onder geplaatst, gelukkig want anders zou het voor mij een hele klus geweest zijn maar aangezien Peter er reeds ervaring in had ging dit heel vlotjes
Bij deze dan enkele foto's van busje en veringen
het busje dat 5 cm lager moet
de veringen in kwestie,
Peter onder het busje
20141120_110650.jpg (33.08 KiB) 1754 keer bekeken
Laatst gewijzigd door lemmy op 25 nov 2014, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Vandaag nog even verder geknutseld en vanaf nu kan Leto (hond) mee zonder iedere keer de bench in en uit te laden, links komt nog een kastje met schuiven om mijn hondenschool gerief kwijt te kunnen.
Ik heb ook nog een vraagje, hoe en met wat kan ik het tussenschot aanpakken om die ruwe structuur van polyester weg te werken? De rest van de zijnwanden word bekleed met skai leder.
Ik zou geen tapijt gebruiken ivm mogelijk teken en vlooien die zich er heel fijn in kunnen verschuilen.
skai / kunstleer is een verstandiger keuze lijkt mij.
Money will buy a pretty good dog, but it won't buy the wag of his tail (if it has one)
idd had ik even niet bij stilgestaan, ik denk normaal aan veel ivm de honden maar dit heb ik over het hoofd gezien
Thnx om mij daar aan te herinneren das een kusje van mijn vrouw e nie van mij